iCal
Fra : henrik hyre

Dato : 27-12-08 11:58

Hej.
Er der nogen af jer der ved hvor iCal gemmer div. oplysninger. Jeg har
det problem at en fødselsdag, hentet fra adressebogen forekommer 2
gange (dobbelt). Det er jo lidt irriterende. Eller er det
adressebogens database man skal have fat i. Jeg har kontroleret at
kontakten ikke er dubleret.
mvh.
Henrik

Fra : Henrik Münster

Dato : 27-12-08 23:34

henrik hyre <hhj@mail-online.dk> wrote:

> [...]
> gange (dobbelt). Det er jo lidt irriterende. Eller er det
> adressebogens database man skal have fat i. Jeg har kontroleret at

Hvis du fjerner hakket ud for fødselsdagskalenderen i iCal, forsvinder
de så begge to? Synkroniserer du dine data med andre computere, iPhone,
MobileMe eller lignende?
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : henrik hyre

Dato : 29-12-08 10:24

On 27 Dec., 23:33, hen...@muenster.dk (Henrik Münster) wrote:

> Hvis du fjerner hakket ud for fødselsdagskalenderen i iCal, forsvinder
> de så begge to? ja
Synkroniserer du dine data med andre computere, iPhone,
> MobileMe eller lignende? ja en Nokia

Jeg slettede kontakten i adressebog, og oprettede den igen. Det hjalp
på iCal, men vises stadig dobbelt på Nokia'en. Problemet er måske
nærmere telefonen. Vender tilbage hvis jeg finder en løsning.

Fra : Nicolai Gideon

Dato : 01-01-09 14:00

In article
<d3fd2633-83d7-45cf-b607-0f5a11a6915e@z28g2000prd.googlegroups.com>,
henrik hyre <hhj@mail-online.dk> wrote:

<snip>

> Jeg slettede kontakten i adressebog, og oprettede den igen. Det hjalp
> på iCal, men vises stadig dobbelt på Nokia'en. Problemet er måske
> nærmere telefonen. Vender tilbage hvis jeg finder en løsning.

Hej Henrik,

Jeg har haft samme problem. Som du allerede har opdaget, forsvinder den
dobbelte visning i iCal ved at slå visning af fødselsdage, fra
adressebogen, fra.

Eftersom fødselsdagene kun synkroniseres den ene vej (dvs. fra
Adressebog/iCal til telefonen), kan du roligt slette dem i telefonen. SÃ¥
kommer de tilbage igen ved næste synkronisering - eller det burde de i
hvert fald. SÃ¥dan gjorde jeg, og det virkede.

Nicolai