Nyhedslæser til Windows Vista Home Premium
Fra : Morten Lind

Dato : 25-12-08 14:19

Kan nogle af Jer anbefale en newsreader til Windows, der i opbygning
minder om MacSOUP?

Kæresten har kun Windows, og der går nok det meste af en måned, inden
jeg får installeret noget Macværk.

På forhånd tak

M.

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 25-12-08 15:40

Morten Lind wrote:
> Kan nogle af Jer anbefale en newsreader til Windows, der i opbygning
> minder om MacSOUP?

ForteAgent 4.x
http://www.versiontracker.com/php/qs.php?mode=basic&action=search&str=forte+agent&srchArea=windows&submit=Go
ForteAgent 5.x
http://www.google.com/aclk?sa=l&ai=C02euOJpTSYybOYOcsQKpoKHTB_nGiRX199HmDZmH5AUQAiC2hMMGKAZQzvnzpfr_____AWDR-cmC_AegAdv3k_8DyAEBqgQTT9C_gpBlNNrQioQmpF0LmQ3VRQ&num=2&sig=AGiWqtwZ8CTw8AGN4P-K_Gf9GNvI3otMZA&q=http://www.forteinc.com/google/
Xnews 5.04.25
http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/win/13466
Thunderbird
http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/win/10213643

> Kæresten har kun Windows, og der går nok det meste af en måned, inden
> jeg får installeret noget Macværk.

Uha-da-da-da - den var værre.

mvh. Erik Richard

Fra : Morten Lind

Dato : 25-12-08 15:46

> [...]
> http://www.versiontracker.com/php/qs.php?mode=basic&action=search&str=fort
> e+agent&srchArea=windows&submit=Go ForteAgent 5.x

Hæ, hæ.....tak, og ja - det må du nok sige..

M.

Fra : Thorbjørn Ravn Ande~

Dato : 25-12-08 15:56

Morten Lind skrev:
> Kan nogle af Jer anbefale en newsreader til Windows, der i opbygning
> minder om MacSOUP?
>
> Kæresten har kun Windows, og der går nok det meste af en måned, inden
> jeg får installeret noget Macværk.

Kan du ikke "komme til" at stille en af dine museumsMac'er på matriklen?
Det er vel det hurtigste :)

Fra : Morten Lind

Dato : 26-12-08 10:28

> Kan du ikke "komme til" at stille en af dine museumsMac'er på matriklen?
> Det er vel det hurtigste :)

Joeh.....det kunne jeg vel, men så skal jeg til at bøvle med
geninstallationer - jeg har faktisk allerede en bedaget G4 Powermac/450
MHz stående derinde, men jeg vil jo helst ha´ G5´eren derind

M.

Fra : Thorbjørn Ravn Ande~

Dato : 26-12-08 10:44

Morten Lind skrev:

> Joeh.....det kunne jeg vel, men så skal jeg til at bøvle med
> geninstallationer - jeg har faktisk allerede en bedaget G4 Powermac/450
> MHz stående derinde, men jeg vil jo helst ha´ G5´eren derind

Er vi ved at nå frem til at du faktisk godt kunne have glæde af en
bærbar? Uden kabel?

Er der ikke BackToMyMac på din Tåtsj?

Fra : Morten Lind

Dato : 26-12-08 12:03

> Er vi ved at nå frem til at du faktisk godt kunne have glæde af en
> bærbar? Uden kabel?
>
> Er der ikke BackToMyMac på din Tåtsj?

Bruger jo it´ så meget min Tåtsj efter indkøbet af iPhone´n...så det ved
jeg ikke, men vi ka´ byt´ min Tåtsj med en Air - interesseret?

M.

Fra : Lyrik

Dato : 25-12-08 18:37

"Morten Lind" <mortenlind@gmail.com> skrev i meddelelsen
> Kan nogle af Jer anbefale en newsreader til Windows, der i opbygning
> minder om MacSOUP?
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Gør det noget at den giver "Suppen" baghjul?:
MesNews:
http://www.mesnews.net/gb/chargement.php

MvH
Jens

Fra : Morten Lind

Dato : 26-12-08 10:36

Lyrik <lyrik@heaven.dk> wrote:

> "Morten Lind" <mortenlind@gmail.com> skrev i meddelelsen
> Gør det noget at den giver "Suppen" baghjul?:
> [...]

Det gør intet

Hvis den har samme træstruktur som suppen - jeg ser på den, tak

M.