YouTube
Fra : Ukendt

Dato : 23-12-08 12:26

Hej
Er det muligt at d/l filmklip fra Youtube - hvis ja - hvad skal jeg bruge?

PFT
otn

Fra : Palle

Dato : 23-12-08 16:50

http://www.google.dk/search?num=100&hl=da&safe=off&rlz=1G1GGLQ_DADK306&q=Download+Youtube&btnG=S%C3%B8g&meta=

--

Venlig hilsen / Best regards

Palle

Fra : Michael Knudsen

Dato : 23-12-08 09:58

On Dec 23, 3:25 am, otn wrote:

> Er det muligt at d/l filmklip fra Youtube - hvis ja - hvad skal jeg bruge?

Det var oppe at vende her i gruppen for under måneds tid siden. Prøv
eventuelt at kigge lidt i arkiverne.

--
Michael Knudsen

Fra : Lyrik

Dato : 23-12-08 23:23

Den 23.12.2008 kl. 12:25 skrev <otn>:

> Hej
> Er det muligt at d/l filmklip fra Youtube - hvis ja - hvad skal jeg
> bruge?
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Hvorfor begrænse dig til Youtube? Prøv "Miro" Ellers er der "Realplayer"

--
MvH
Jens

Fra : Jesper

Dato : 24-12-08 11:03

<otn> wrote:

> Hej
> Er det muligt at d/l filmklip fra Youtube - hvis ja - hvad skal jeg bruge?
>
> PFT
> otn

Du kan bruge Safari, åbn siden på Youtube med filmklippet du ønsker, når
klippet begynder at spille tast Æble+Alt+A, kig efter den største fil
som bliver downloaded, dobbeltklik på den og den hentes ned som
get_video . Omdøb med efternavnet .flv, installér Perian
(http://perian.org), så kan du umiddelbart afspille den i QuickTime. Har
du QT Pro kan du også omkode .flv til et andet format.
--
Jesper
A dollar in aid to the third world not spend on