iPod nano - bland sange på spilleliste
Fra : Søren

Dato : 21-12-08 12:07

Hej

Bruger min Nano til løb og har lavet en spilleliste med 40-50 gode
løbenumre. Det er blot irriterende at jeg kun når at høre de samme 10-12
sange når jeg løber. Med mindre jeg manuelt einden løbeturen bladre nogle
sange frem er det altid de samme jeg hører.

Kan det lade sig gøre at lade Nano blande sange indenfor en bestemt
spilleliste og ikke bare alle sange der er på Nano'en ?

Søren

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 21-12-08 13:05

"Søren" <Fjern_Dette _srl@get2net.dk> wrote:

> [...]
>
> Kan det lade sig gøre at lade Nano blande sange indenfor en bestemt
> spilleliste og ikke bare alle sange der er på Nano'en ?

Lav 2 smarte playlist:

Den første holder styr på hvilke numre du har hørt:

<http://media.elements.dk/playlist/Picture%2032.png>

Den anden laver en list over numre som du ikke har hørt de sidste 7 dage
i mit eksempel:

I det første kritere kan du istedet for henvise til din "løbeliste" og
ændre "is not" til "is" Du kan også glemme kritere nr. 2 og 4.

<http://media.elements.dk/playlist/Picture%2033.png>

/thomas

Fra : Søren

Dato : 21-12-08 19:47

> [...]
>
> I det første kritere kan du istedet for henvise til din "løbeliste" og
> ændre "is not" til "is" Du kan også glemme kritere nr. 2 og 4.

Tak for svaret.

Jeg har nu prøvet at rode lidt med de forskellige indstillinger på iPod'en.
Det ser ud til at virke, hvis jeg går ind i "indstillinger" og sætter
"bland" til sange. Når jeg så går ind på spillelisten virker det ikke som
den tager sangene i rækkefølge.
Jeg prøver det lige af under den næste løbetur.

Søren.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 21-12-08 20:46

> [...]
> Det ser ud til at virke, hvis jeg går ind i "indstillinger" og sætter
> "bland" til sange. Når jeg så går ind på spillelisten virker det ikke som

nej :) .. du har jo lige sat til at blande ?

Fra : Morten Lind

Dato : 27-12-08 11:20

> [...]

> Kan det lade sig gøre at lade Nano blande sange indenfor en bestemt
> spilleliste og ikke bare alle sange der er på Nano'en ?

Sæt den til shake - så mikser den under rystelserne på løbeturen - det
er lidt sjovt

M.