Re: iPod - reparationsstatus ?
Fra : Hanne Hertzog

Dato : 16-12-08 09:09

"Kim" <no£@waydude.dk> writes:
>Har afleveret min datters ipod d 17 nov til
>humac med et defekt baggrunds-belysning.
>Købte den online af apple.
>På humac.dk/service/reparationsstatus står der stadig
>"Afventer reservedel"
>Har ringet 2 gange med ca 2 ugers mellemrum, men
>humac kan ikke sige hvornår den kommer.
>Og kan ikke få af vide af apple hvornår den kommer.
>Den er ca 2 mdl gammel og om 2 dage er der gået 1 mdl.
>
>Hvor lang tid skal man regne med der går
>før min datter får den retur ?
>
>Jeres erfaring?
>
>Mvh Kim

hej Kim,

Jeg har fulgt dit skriveri her i gruppen, og synes du er blevet behandlet
dårligt. Skriv til mig. Min adresse er korrekt.

(jeg ved ikke om du skriver under korrekt adresse her?)

Selvom du ikke er medlem af MacBruger, vil jeg prøve at hjælpe dig.
Det er simpelthen for dårligt med så elendig service. Det kan ingen
macbruger være tjent med.

venlig hilsen Hanne
formand@macbruger.dk

www.macbruger.dk