pink floyd koncert
Fra : Carsten Dettmaring

Dato : 28-12-08 16:49

Jeg mindes noget med en koncert med Pink Floyd i Århus
Men jeg kan ikke hitte tidspunktet - start 70`erne eller midt i samme årti??
Nogen der kan hjælpe
venlig hilsen
/Carsten

Fra : Max

Dato : 29-12-08 21:03

Hej Carsten

Har du prøvet at spørge her http://pinkfloydforum.dk/ ?

--
Mvh Max

Fra : Carsten Dettmaring

Dato : 29-12-08 21:48

> Hej Carsten
> Har du prøvet at spørge her http://pinkfloydforum.dk/ ?
Det hjalp, men åbenbart i København 11/11 72 - det var jo også i min syrede
tid
Tak for link
vh
/Carsten

Fra : Max

Dato : 29-12-08 22:43

Hej Carsten

> Det hjalp, men åbenbart i København 11/11 72 - det var jo også i min
> syrede tid

Jeg har gudskelov glemt hvad jeg lavede i 1972 :) og mine børn
finder forhåbentlig aldrig ud af det.

> Tak for link

Velbekomme.

--
Mvh Max

Fra : Bagmanden

Dato : 30-12-08 15:19

> Hej Carsten

> Jeg har gudskelov glemt hvad jeg lavede i 1972 :) og mine børn
> finder forhåbentlig aldrig ud af det.

dem der ka´ huske 68, var der ikke!
--
Bagmanden

Fra : Max

Dato : 30-12-08 15:50

Hej Bagmanden

> dem der ka´ huske 68, var der ikke!

Hvad snakker du om ?

--
Mvh Max

Fra : Bagmanden

Dato : 30-12-08 18:42

> Hej Bagmanden

> Hvad snakker du om ?

Der er et "nyere" ordsprog der siger, at hvis man kan huske 1968,
så var man er ikke... du ved: hash, speed, lsd i mængder der
umuliggør enhver mindelse om tiden! ;-

--
Bagmanden

Fra : Max

Dato : 30-12-08 20:01

Hej Bagmanden

> Der er et "nyere" ordsprog der siger, at hvis man kan huske 1968,
> så var man er ikke... du ved: hash, speed, lsd i mængder der
> umuliggør enhver mindelse om tiden! ;-

Jeg husker intet af det du snakker om :)

--
Mvh Max

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 30-12-08 21:21

"Bagmanden" <zillyink@6G9i3Fhotmail.com> wrote in news:495a5d15$0$90262
$14726298@news.sunsite.dk:

> Der er et "nyere" ordsprog der siger, at hvis man kan huske 1968,
> så var man er ikke... du ved: hash, speed, lsd i mængder der
> umuliggør enhver mindelse om tiden! ;-

Du var der tydeligvis ikke... sandsynligvis i modsætning til Max.

Fra : Bagmanden

Dato : 30-12-08 21:44

"Kent Oldhøj" <oldhoj@gmail.com> skrev i meddelelsen
> "Bagmanden" <zillyink@6G9i3Fhotmail.com> wrote in
> $14726298@news.sunsite.dk:

> Du var der tydeligvis ikke... sandsynligvis i modsætning til
> Max.

Var hvor?

nej det var jeg ikke!

Til gengæld var jeg i Earls Court i -80, Gentofte i -88 og Parken
i -94, bare for at komme tilbage på sporet!

--
Bagmanden