trian
Fra : Hauge

Dato : 27-12-08 23:38

Hejsa

Jeg leder efter et dansk nummer, der er lavet over dette:
http://www.youtube.com/watch?v=u3tlCqqg7lw

De synger noget med "de kan tal, analog" (digital analog) fra engang i
start-80er'ne.

Er der nogen der kender det, og eventuelt ved hvor det kan skaffes?

Mvh Hauge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 28-12-08 00:45

"Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> skrev i meddelelsen

> Jeg leder efter et dansk nummer, der er lavet over dette:
> http://www.youtube.com/watch?v=u3tlCqqg7lw

Dine slager-tendenser er upassende her.
(Her er Alberts bedste forresten)
http://www.youtube.com/watch?v=Lep0Fzq6omM&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=U6-IDU1MgFM&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=_JOhdTDeGZw&feature=related (Her er Albert
for alle pengene, både Hammond og West - i "Tros slagermusikfeest"

Hilsen Åge

Fra : Hauge

Dato : 28-12-08 01:19

Hej Åge
Åge Halldorsson wrote:
> Dine slager-tendenser er upassende her.

Jeg ved't..

> (Her er Alberts bedste forresten)

Øhm, tog du fejl af natpotten og kaffekoppen her til aften? ;)

Mvh Hauge

Fra : Bo Larsen

Dato : 28-12-08 09:41

jeg tror at det er skilfinger pladen du er på jagt efter hvor også den gule
paraply er på
med mange analoge hilsner
bo larsen

Fra : Ukendt

Dato : 28-12-08 10:56

"Bo Larsen" <boheinrich@mail.dk> skrev i en meddelelse
> jeg tror at det er skilfinger pladen du er på jagt efter hvor også den
gule
> paraply er på

Jeg har faktisk siddet og tænkt det samme. Det var selvfølgelig Den Gule
Paraply vi råspillede i 1983/84, men jeg kan også huske at have spillet den
her på dansk. Gad vide om den var på den anden side af den single?

Fra : Ukendt

Dato : 28-12-08 11:29

"Allan Krautwald" <allan_krautwald_kanelbolle.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
den
> her på dansk. Gad vide om den var på den anden side af den single?

Jeg ved at ryste spindelvævet lidt mere i hjernen, er jeg kommet frem til,
at det være det nummer som hedder Anna med Skilfinger. Og det er fra 1984.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 28-12-08 11:37

"Allan Krautwald" <allan_krautwald_kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen

> Jeg ved at ryste spindelvævet lidt mere i hjernen,

SV: Stop-stop, det flyver rundt med skruer og møtrikker.