Gid du var i Skanderborg
Fra : BorreBoy

Dato : 21-12-08 18:34

Hejsa.

Jeg tænker ikke på Dorthe Kollo, men en eller anden har lavet en ny version
af Gid du var i Skanderborg...

Nogen der ved hvad han hedder (eller gruppen hedder)? Tror ikke titlen er
den samme, da Google ikke rigtig kan hjælpe.

Fra : Martin Bak

Dato : 21-12-08 18:42

"BorreBoy" <thomasXXX@borre.in> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Nogen der ved hvad han hedder (eller gruppen hedder)? Tror ikke titlen er
> den samme, da Google ikke rigtig kan hjælpe.

Peter sommer

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Mathias

Dato : 21-12-08 19:10

Martin Bak skrev:
> "BorreBoy" <thomasXXX@borre.in> skrev i en meddelelse

> Peter sommer

8-6-6-0

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 21-12-08 19:29

"BorreBoy" <thomasXXX@borre.in> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Nogen der ved hvad han hedder (eller gruppen hedder)? Tror ikke titlen er
> den samme, da Google ikke rigtig kan hjælpe.

SV: Jeg har lige kigget på en side som skriver noget om den sanger. Det er
noget med at han skulle give koncert i Skanderborg, hvor han kommer fra. Jeg
tror ikke, haha, at han har indspillet en ny udgave af "Gid du var i
Skanderborg". Jeg tror at det bare var en journalist`s sjove overskrift på
en artikkel. Han ser heller ikke ligefrem ud til at være slagersanger.

Måske "Sweethearth" har indspillet den i en ny udgave ?

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 21-12-08 19:33

"Åge Halldorsson" <aa.h@post.tele.dk> skrev i meddelelsen

> Måske "Sweethearth" har indspillet den i en ny udgave ?
>
> Hilsen Åge

Sweethearth HAR indspillet den i en ny udgave. Værsågod.
http://musik.tdconline.dk/servlets/2452306090224Dispatch/19/jspinclude?file=.%2Findex.jsp&tplDir=web&page=viewartist&artistid=14298

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 21-12-08 19:40

"Åge Halldorsson" <aa.h@post.tele.dk> skrev i meddelelsen

Uden at overdrive, tror jeg nok jeg kan sige at "Gid du var i Skanderborg"
her er i en alternativ MEGET ALTERNATIV udgave her. I DEN GRAD "ALTERNATIV"
Min computer blæste ud af vinduet.
http://musik.tdconline.dk/servlets/2452306090224Dispatch/19/jspinclude?file=.%2Findex.jsp&tplDir=web&page=viewartist&artistid=14298

Hwa` med den her?
http://www.youtube.com/watch?v=-07gdGjN3bY

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 21-12-08 19:43

"Åge Halldorsson" <aa.h@post.tele.dk> skrev i meddelelsen

FEJL LINK FØR
HER ER DET RIGTIGE LINK

http://www.youtube.com/watch?v=F6cayjOZ36s&feature=related

Fra : -=JF=-

Dato : 21-12-08 20:49

BorreBoy skrev:

> Nogen der ved hvad han hedder (eller gruppen hedder)? Tror ikke titlen
> er den samme, da Google ikke rigtig kan hjælpe.
Kunne det være Discofil eller Sweethearts?
De er ihvertfald begge kendte for at tage de gamle travere og peppe dem
lidt op.

Mvh John

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 21-12-08 21:21

"-=JF=-" <invalid@invalid.invalid> skrev i meddelelsen

> Kunne det være Discofil eller Sweethearts?
> De er ihvertfald begge kendte for at tage de gamle travere og peppe dem
> lidt op.
>
> Mvh John

SV: Det er Sweethearth der har genindspillet den