Rim, remser eller sange med navnet Jan?
Fra : Mads Pedersen

Dato : 19-12-08 21:08

Hej gruppe

Jeg står og skal bruge subject. Er der nogen, der kan hjælpe? Det skal helst
være nogle melodier, der ikke er for svære - gerne børnesange/rim/remser.

Mvh Mads

Fra : Mads Pedersen

Dato : 20-12-08 21:20

"Mads Pedersen" <nyhedsgruppen@sletdettehotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej gruppe
>
> Jeg står og skal bruge subject. Er der nogen, der kan hjælpe? Det skal
> helst være nogle melodier, der ikke er for svære - gerne
> børnesange/rim/remser.

Nå, jeg kom så selv lige i tanker om Monrad og Rislunds "Syd for Køge", men
jeg er stadigvæk mere end åben for andre forslag.

Hilsen Mads

Fra : Ulrik

Dato : 21-12-08 23:59

Mads Pedersen wrote:
> "Mads Pedersen" <nyhedsgruppen@sletdettehotmail.com> skrev i en meddelelse

> Nå, jeg kom så selv lige i tanker om Monrad og Rislunds "Syd for Køge", men
> jeg er stadigvæk mere end åben for andre forslag.

Hmm... Den kan vist næppe gå ind under "børnesange"*g* Jeg har ikke lige
nogle konkrete bud, men jeg kan huske, jeg havde en bog, da jeg var
lille, der hedder "Lange Jan". Jeg tror ikke, der er nogen sange
tilknyttet den, men måske der var nogle rim og/eller remser i teksten.

Mvh
Ulrik