sang windows 98
Fra : Ukendt

Dato : 18-12-08 23:16

Der er sikkert blevet spurgt om det før... men

hvem synger og hvad hedder den sang der var med til windows 98 CD-Rom
(eller var det windows 95)

//Dennis

Fra : Ukendt

Dato : 19-12-08 10:59

"Dennis" <ingen> wrote in message
> Der er sikkert blevet spurgt om det før... men
>
> hvem synger og hvad hedder den sang der var med til windows 98 CD-Rom
> (eller var det windows 95)

Det var W95.
Sangen hedder "Good Times" og er med "Eddie Brickell & The New Bohemians"

/Alex

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 19-12-08 11:09

Alex Linaa skrev:

>Det var W95.
>Sangen hedder "Good Times" og er med "Eddie Brickell & The New Bohemians"

på windows 95 var Weezer - Buddy Holly også på

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Ukendt

Dato : 19-12-08 23:53

> "Dennis" <ingen> wrote in message

> Det var W95.
> Sangen hedder "Good Times" og er med "Eddie Brickell & The New Bohemians"
>
> /Alex

ser ikke ud til den er på youtube - hvor kan jeg høre ?

//Dennis

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 20-12-08 00:55

http://www.dailymotion.com/video/x2q5l_good-times-eddie-brickel

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Benny Mortensen

Dato : 19-12-08 10:52

"Dennis" <ingen> skrev i en meddelelse
> Der er sikkert blevet spurgt om det før... men
>
> hvem synger og hvad hedder den sang der var med til windows 98 CD-Rom
> (eller var det windows 95)
>

> //Dennis

Den tror jeg ikke jeg har hørt, selv om jeg har begge cd'er

Til gengæld har jeg hørt en anden... Som næppe er udsent af Microsoft, men
ikke desto mindre meget sjov.

Den er fra et vel næsten helt komplet Computer Melodi Grand Prix... Bygget
over " Killing me softly "

Og kom til at hedde " Killing my software with Windows " Og var faktisk,
ganske sød...

M.V.H....Benny..