Ipod og musik
Fra : Ukendt

Dato : 16-12-08 19:14

Hej.

Det er tydeligvis ikke en "teknisk" nyhedsgruppe så mit indlæg er nok skudt
ved siden af, men mon ikke, at der er en kyndig personherinde alligevel til
at hjælpe

Min kæreste har fået en iPod i fødselsdagsgave. (Jeg kan ikke fordrage det,
men det er en anden sag)

Jeg har hentet iTunes og det går fint med at få næsten alle de sange vi har
på hendes iPod.

Problemet er, at hun gerne vil have nogle nye og andre sange på sin iPod.

Den første mulighed var ved at købe gennem iStore. Men her kræves det, at
man har VISA dankort eller en af en række kreditkort. Så er den mulighed
udelukket.

Så er der TDC's musikbutik (eller Bilkas). Her prøvede hun at købe en sang.
Men den er beskyttet og kan ikke bruges på iPod'en.

Hvad gør andre, når de vil have nyt musik?

Fra : Steen BJ

Dato : 16-12-08 19:38

"Michael Sørensen" <.> wrote:

> [...]
> Men den er beskyttet og kan ikke bruges på iPod'en.
>
> Hvad gør andre, når de vil have nyt musik?

Jeg bruger iTunes, og ripper mine CD'er som mp4 - derudover har jeg en
stribe podcasts...som også er hentet i iTunes

Fra : Ukendt

Dato : 16-12-08 19:41

"Steen BJ" <isteen@gmail.rygeloven.com> skrev i en meddelelse

> Jeg bruger iTunes, og ripper mine CD'er som mp4 - derudover har jeg en
> stribe podcasts...som også er hentet i iTunes

Hej.

Hun bruger også iTunes til at overføre sangene til hendes iPod. Det går også
fint ved de fleste af hendes/vores sange inkl. dem vi ripper fra vores
CD'er. (jeg har i øvrigt et eller andet imod iTunes, men igen er det en
anden snak)

Hvad ripper du dine CD'er med?

Kan du betale med alm. dankort, når du henter i iTunes?

Fra : Steen BJ

Dato : 16-12-08 22:16

"Michael Sørensen" <.> wrote:

> Hvad ripper du dine CD'er med?

iTunes simpelthen

> Kan du betale med alm. dankort, når du henter i iTunes?

Kan ikke huske om jeg bruger Dankort eller Visa, da jeg bruger et
kombineret Visa/Dankort

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 16-12-08 22:36

"Michael Sørensen" <.> wrote:

> [...]
> fint ved de fleste af hendes/vores sange inkl. dem vi ripper fra vores
> CD'er. (jeg har i øvrigt et eller andet imod iTunes, men igen er det en

iTunes ..

> Kan du betale med alm. dankort, når du henter i iTunes?

nej, men du kan købe gavekort, som du bare bruger til dig selv, på Apple
Store:

<http://store.apple.com/dk/product/MA145?mco=MjU3MTEyOQ>

og der kan du betale med dankort

/thomas