HJÆLP!!!!!!
Fra : Ukendt

Dato : 14-12-08 11:19

Så skete det jeg havde frygtet - Jeg blev inviteret til en fødselsdag i den
forrige generation, i en by ude på landet.

Jeg havde håbet på en spiselig lydside, men nej - Radioen var indstillet
på "Radio Favrskov" da vi ankom, som spillede lørdagsbal. Aaarrgghhhhhh.
umulige og uspiselige kombinationer af dansktop, tysk schlagerhelvede, og al
den værste musik fra 50'erne, udsat for kunstige saxofoner og selvfede "sangere"

Hele den unge generation (alle under 60) sad som forstenede, og var på skift
oppe at skrue lidt ned, og prøve at lave lidt ørenlyd i det lydhelvede. Men
det var forgæves, for de gamle var tilsyneladende halvdøve, og skruede blot
højere op hver gang vi skruede ned, og kom med mishagsytringer hvis vi
prøvede at finde noget musik.

Helt galt gik det da Radio Favrskov i et mislykket forsøg på at være "moderne",
spillede et enkelt nummer med Roxette. Det faldt absolut ikke i de gamles
smag, så det gik fra armageddon til Dantes helvede, da de i et anfald af
panik satte ikke mindre end 3 Kandis-CD'er i CD-changeren. De fik forresten
så lov at køre i cirkel resten af aftenen.

Det tog 3 minutter inden jeg begynte at mærke synapserne opgive evret og
lukke ned, og jeg er ikke kommet mig endnu.

6 timer i dansktop-helvedet - Det er farligere for systemet en både svampe
og heroin - FORBYD DET!!!!!

Hjælp mig!! Send mig lige noget gedigen rockmusik, please???

/Alex

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 14-12-08 12:02

Alex Linaa skrev:

><snip>

Du skulle have taget Åge med, han havde nydt det.

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 14-12-08 14:09

"Alex Linaa" <www.linaa.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> al den værste musik fra 50'erne, udsat for kunstige saxofoner og selvfede

SV: Det lyder rigtigt hygsomt. Det er sån noget vi har fra >LIMFJORD PLUS
hele dagen og weekenden her i Vestjylland.
Bortset fra at de også er begyndt at blande en masse hollandsk slager ind i
menuen. Det er jo efterhånden blevet
meget populært med det der hollandske.

Hilsen Åge

Fra : Ukendt

Dato : 14-12-08 17:49

"Åge Halldorsson" <aa.h@post.tele.dk> wrote in message

> SV: Det lyder rigtigt hygsomt. Det er sån noget vi har fra >LIMFJORD PLUS
> hele dagen og weekenden her i Vestjylland.

Det var det ikke kan jeg forsikre dig for, ud over for de 5-6 pensionister
der kørte musikterror hen over alle vi andre, der fortvivlede forsøgte at
kommunikere gennem det infernalske spetakel.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 17-12-08 08:38

"Åge Halldorsson" <aa.h@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> hele dagen og weekenden her i Vestjylland.
> Bortset fra at de også er begyndt at blande en masse hollandsk slager ind

Hold da helt ferie....

Det gør mig da virkeligt varm om hjertet, når jeg sådan finder ud af, hvor
mange ærgrelser jeg får sparet mig selv for, ved stort set at kunne lide
alle genrer.....

Tænkt sig, jeg har aldrig fået en fest ødelagt af, at nogle spillede en
bestemt slags musik...

Men OK.... Åge du må jo have fået rigtigt fat i et eller andet.... )

Når nu selv Alex familie er begyndt på Kandis & Tysk Schlager musik, for
slet ikke at nævne Radio Favrskov, hvor den så end ligger.

Men indrømmet.... Som vært for en fest, ville jeg da blive usædvanligt
skuffet, hvis en af mine gæster, bagefter, kun kunne debattere min fest, på
grund af musikken.... Så er det lige som, det fjerner værdien af festen.....
Jeg ville da helt klart, tænke mig om 5 gange, næste gang jeg fik lyst til
at holde en fest.... og jeg tror så, jeg ville komme til den konklusion...
At for at undgå at genere nogen.... Må jeg nok hellere lade være.

M.V.H....Benny..

Fra : Per H

Dato : 14-12-08 14:20

On Sun, 14 Dec 2008 11:18:37 +0100, "Alex Linaa" <www.linaa.com>
skrev:

> [...]
>forrige generation, i en by ude på landet.

>6 timer i dansktop-helvedet - Det er farligere for systemet en både svampe

Ja jeg havede alså droppet de venner/ familie.

Hvis "himmelhunden" også blev spillet, ville jeg sikkert drikke mig
fra sans og samling, eller køre hjem.

per

Fra : Ukendt

Dato : 14-12-08 17:50

"Per H" <tramanden@gmail.com> wrote in message

> Ja jeg havede alså droppet de venner/ familie.

Tæt på, tæt på. Men man skal jo være god ved de gamle.

> Hvis "himmelhunden" også blev spillet, ville jeg sikkert drikke mig
> fra sans og samling, eller køre hjem.

Det ville have betydet affolkning af "festen", ud over pensionisterne

/Alex

Fra : Max

Dato : 14-12-08 14:33

Hej Alex

> 6 timer i dansktop-helvedet - Det er farligere for systemet en både
> svampe og heroin - FORBYD DET!!!!!

Du skulle tage og finde dig en kvinde du kunne gifte dig med.

--
Mvh Max

Fra : Ukendt

Dato : 14-12-08 17:51

"Max" <Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> wrote in message

> Du skulle tage og finde dig en kvinde du kunne gifte dig med.

Det har jeg gjort, og selv om det var hendes ophavs kone, så var hun lige så
meget ude af den over den lortemusik som de fleste af vi andre

Fra : Max

Dato : 14-12-08 18:07

Hej Alex

> Det har jeg gjort, og selv om det var hendes ophavs kone, så var hun
> lige så meget ude af den over den lortemusik som de fleste af vi
> andre

Hvordan kan man være gift uden at have lært at vende det døve
øre til ?

--
Mvh Max

Fra : Ukendt

Dato : 14-12-08 18:12

"Max" <Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> wrote in message

> Hvordan kan man være gift uden at have lært at vende det døve
> øre til ?

Der er sgu himmelvid forskel på kvinders yakke-di-yak, og så Kandis ud af en
halvdårlig højttaler 2 meter bag mit hoved.
Det første kan man filtrere fra, men det sidste er helt umuligt at håndtere
for et musikalsk øre. Som en håndmixer i øregangen

/Alex

Fra : Max

Dato : 14-12-08 19:36

Hej Alex

> Det første kan man filtrere fra, men det sidste er helt umuligt at
> håndtere for et musikalsk øre. Som en håndmixer i øregangen

Beklager, men jeg kan ikke følge dig, jeg agter ikke at lade dårlig
musik ødelægge hverken mit gode humør eller en fest for den sags skyld
:)

--
Mvh Max

Fra : Holst

Dato : 14-12-08 14:41

Alex Linaa wrote:

> Det tog 3 minutter inden jeg begynte at mærke synapserne opgive evret og
> lukke ned, og jeg er ikke kommet mig endnu.

Du skulle have drukket noget mere, meget mere.

Fra : Per H

Dato : 14-12-08 14:51

On Sun, 14 Dec 2008 14:40:34 +0100, Holst <newsfeb08@shelter.dk>
skrev:

>Du skulle have drukket noget mere, meget mere.

ja det er faktisk selvforskyldt.

per

Fra : Ukendt

Dato : 14-12-08 17:52

> ja det er faktisk selvforskyldt.

I har ret. Alkohol løser jo problemer. Damn

Fra : Holst

Dato : 14-12-08 18:37

Alex Linaa wrote:

> I har ret. Alkohol løser jo problemer. Damn

Næste gang du skal til en sådan fest vil jeg anbefale, at du begynder
indtagelsen i god tid forud for festen.

Fra : Ukendt

Dato : 14-12-08 15:47

> [...]
> og heroin - FORBYD DET!!!!!
>

> Hjælp mig!! Send mig lige noget gedigen rockmusik, please???

Arme stakel føler med dig...der var fandeme ingen der skulle få lov til at
udsætte mig for det. Kan som regel finde en undskyldning for at tage tidligt
hjem i sådanne situationer eller for slet ikke at komme.
God bedring
Fyr op under noget Led Zeppelin, AC/DC, Deep Purple eller Floyd og lade
tonerne helbrede dig

Fra : Ukendt

Dato : 14-12-08 17:54

"Allan Krautwald" <allan_krautwald_kanelbolle.dk> wrote in message

> [...]
> tidligt
> hjem i sådanne situationer eller for slet ikke at komme.

Var desværre ikke selv kørende, så nu har jeg lært ikke at gøre mig afhængig
af andre når det angår transport.

> God bedring
> Fyr op under noget Led Zeppelin, AC/DC, Deep Purple eller Floyd og lade
> tonerne helbrede dig

Har hørt hele "Pulse" i MP3-afspilleren i dag, og det fik pulsen ned igen

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 15-12-08 20:09

Alex Linaa skrev:
> [...]
> og heroin - FORBYD DET!!!!!
>
> Hjælp mig!! Send mig lige noget gedigen rockmusik, please???

Nårh, jeg føler virkelig med dig! *stakler Alexen*
Her er lidt førstehjælp til øregangene:
http://www.youtube.com/watch?v=bX2xbqWtyJU

Venlig hilsen

Aragorn.

www.bmwmc.dk
www.politimotorcykler.dk

Fra : Ukendt

Dato : 15-12-08 21:06

"Aragorn Elessar" <AragornDK@gmail.com> wrote in message

> Nårh, jeg føler virkelig med dig! *stakler Alexen*
> Her er lidt førstehjælp til øregangene:
> http://www.youtube.com/watch?v=bX2xbqWtyJU

Af hjertet tak

Det bliver STORT i Parken til næste år

/Alex

Fra : Ukendt

Dato : 15-12-08 23:21

"Aragorn Elessar" <AragornDK@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Nårh, jeg føler virkelig med dig! *stakler Alexen*
> Her er lidt førstehjælp til øregangene:
> http://www.youtube.com/watch?v=bX2xbqWtyJU

Sådan skal det være
Herligt at der stadig laves den slags musik...fed guitar, gode tunge trommer
og et rivejern af en stemme. Selve essensen i rockmusik

Fra : Petersen_Michael

Dato : 28-12-08 12:46

Alex Linaa <www.linaa.com> wrote:

> Hjælp mig!! Send mig lige noget gedigen rockmusik, please???

Twisted Sister: We are not gonna take it
http://www.youtube.com/watch?v=NAb7z12iFLs

Er det ikke det eneste rigtige i den situation?

Pink Floyd: Teacher leave them kids alone
http://www.youtube.com/watch?v=QAxkDn5OLsc&feature=related

kunne være et alternativ..

--
Med venlig hilsen
Michael Petersen
Residerende i Nyborg

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 28-12-08 13:50

"Alex Linaa" <www.linaa.com> skrev i meddelelsen

> Hjælp mig!! Send mig lige noget gedigen rockmusik, please???

SV:

http://www.youtube.com/watch?v=ZrBDivsSe3k

http://www.youtube.com/watch?v=yqcVBuev-CM

http://www.youtube.com/watch?v=z7tpz3NAr6k