Dansk indisk gruppe.
Fra : Bjarne K.

Dato : 12-12-08 23:59

Mener bestemt at kunne huske to gutter (hvoraf en var dansk og en var
indisk), der for nogle år siden lavede en musik video, som foregik i en
parkerings kælder. Der medvirkede bamser og vist også andre tøj dyr. Nogen
der ved hvad jeg taler om ?

Bjarne K.

Fra : SV-e

Dato : 13-12-08 00:21

Bjarne K. wrote:
> [...]
> indisk), der for nogle år siden lavede en musik video, som foregik i en
> parkerings kælder. Der medvirkede bamser og vist også andre tøj dyr.

Kunne det være dem her:

https://www.imusic.dk/item/5709001197058/bombay-hotel-1997-flower-cd

Kunne ikke finde noget på tuben med dem....

Fra : Bjarne K.

Dato : 13-12-08 00:29

"SV-e" <sv-e@FJERNsv-e.dk> wrote in message

> Kunne det være dem her:
>
> https://www.imusic.dk/item/5709001197058/bombay-hotel-1997-flower-cd
>
> Kunne ikke finde noget på tuben med dem....

Det forsvæver mig faktisk, at de hed et eller andet med Bombay, men der er
et eller andet galt med "genren: Jazz" og 1997. Mener bestemt jeg har set
den på boogi tv.

Bjarne K.

Fra : SV-e

Dato : 13-12-08 00:32

Bjarne K. wrote:
> Det forsvæver mig faktisk, at de hed et eller andet med Bombay, men der
> er et eller andet galt med "genren: Jazz" og 1997. Mener bestemt jeg har
> set den på boogi tv.
Heh nok alderen der trykker mig, ser ikke så meget Boogie tv....

Fra : Bjarne K.

Dato : 13-12-08 00:46

> Heh nok alderen der trykker mig, ser ikke så meget Boogie tv....

Ser heller ikke ret meget Boogie tv mere. Jeg er også godt med sådan
aldersmæssigt. Nu om dage er det mest nogle grupper med drenge der bruger
øjenskygge, og synger om hvor hvor hårdt livert er. guurlp

Bjarne K.

Fra : Mathias

Dato : 13-12-08 00:28

Bjarne K. skrev:
> [...]
> indisk), der for nogle år siden lavede en musik video, som foregik i en
> parkerings kælder. Der medvirkede bamser og vist også andre tøj dyr.

Jeg tror at det er Bombay Rockers

Rock Tha Party
http://www.youtube.com/watch?v=4aOWCMHHYbw

Fra : Bjarne K.

Dato : 13-12-08 00:44

"Mathias" <mathias@-vaek-supermathias.dk> wrote in message

> Jeg tror at det er Bombay Rockers
>
> Rock Tha Party
> http://www.youtube.com/watch?v=4aOWCMHHYbw

Jamen, det kan jo ikke være mere rigtigt. Med kaniner (Rabbit Royal) og
hele gøjemøget.

1000 tak.

Bjarne K.