AC/DC i parken
Fra : SV-e

Dato : 12-12-08 14:01

Fra : Hauge

Dato : 12-12-08 15:11

SV-e wrote:
> Måske godt nyt til IKKE slager elskere:

Godt du skrev *måske*

Mvh Hauge

Fra : Mathias

Dato : 12-12-08 15:33

SV-e skrev:
> Måske godt nyt til IKKE slager elskere:
>
> http://www.dr.dk/Regioner/Kbh/Nyheder/Koebenhavn/2008/12/12/12125125.htm

Det var da også mærkeligt hvis det ikke kom forbi Danmark.
Er der nogen der ved hvad man får for de ekstra 125 kr?

Fra : Benny Mortensen

Dato : 14-12-08 11:56

"SV-e" <sv-e@FJERNsv-e.dk> skrev i en meddelelse
> Måske godt nyt til IKKE slager elskere:
>
> http://www.dr.dk/Regioner/Kbh/Nyheder/Koebenhavn/2008/12/12/12125125.htm

Hvad er det så for Schlager elskere ???

M.V.H....Benny..

Fra : SV-e

Dato : 14-12-08 14:48

Benny Mortensen wrote:
> "SV-e" <sv-e@FJERNsv-e.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad er det så for Schlager elskere ???
>
> M.V.H....Benny..

Det kan "Schlager elskerene" sikkert svare på.....

Fra : Hauge

Dato : 14-12-08 15:08

SV-e wrote:
> Det kan "Schlager elskerene" sikkert svare på.....

Hvad er det så for os der kan lide musik? Ikke at jeg tror du kan svare, men
man kan jo aldrig vide.

/Hauge

Fra : SV-e

Dato : 14-12-08 15:44

Hauge wrote:
> Hvad er det så for os der kan lide musik? Ikke at jeg tror du kan svare, men
> man kan jo aldrig vide.

Hvis du kan li musik bredt deffineret, kan du jo sikkert både li
schlagere og AC/DC + så meget andet .....

Jeg fik vist ikke skrevet noget om at AC/DC var eller er mere eller
bedre musik end så meget andet, blot at det måske kunne tiltale andre
end shclager elskere at se dem.....

Og nu har det jo ellers ikke skortet på links til schlager genren på det
sidste, så jeg tænkte at lidt ballance i udbudet ville være godt.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 17-12-08 08:53

> [...]
>
> Og nu har det jo ellers ikke skortet på links til schlager genren på det
> sidste, så jeg tænkte at lidt ballance i udbudet ville være godt.

Wow... Det var i sandhed, et godt svar ))))))))

M.V.H....Benny..

Fra : Hauge

Dato : 17-12-08 15:34

SV-e wrote:
> Hvis du kan li musik bredt deffineret, kan du jo sikkert både li
> schlagere og AC/DC + så meget andet .....

Selvom man hører et meget bredt udsnit af mange typer musik, sorterer man
også det værste lort fra, og <subj.> er noget af det lort jeg ikke gider
spilde min tid på.. Hvilket schlager og jazz dog også hører under, altså
lort.

/Hauge