The Eagels Århus
Fra : Kaj Larsen

Dato : 11-12-08 10:25

Hej gruppe

Jeg har købt billetter, og glæder mig til at opleve dem live, selvom jeg
måske kommer til at savne Don Felder i Hotel California.
Andre der skal afsted??

Med ønske om en god dag til alle
Kaj Larsen

Fra : Morten Steen

Dato : 11-12-08 11:49

> Jeg har købt billetter, og glæder mig til at opleve dem live, selvom jeg
> måske kommer til at savne Don Felder i Hotel California.
> Andre der skal afsted??

Jeg så dem i London i foråret, men regner bestemt med at svinge forbi Århus
også! De er sgu fede nok, og Glenn Frey er en suveræn sanger. :)

Morten

Fra : Steen BJ

Dato : 11-12-08 18:39

On 2008-12-11 10:24:33 +0100, "Kaj Larsen" <kajlarsen@webspeed.dk> said:

> [...]
>
> Jeg har købt billetter, og glæder mig til at opleve dem live, selvom jeg
> måske kommer til at savne Don Felder i Hotel California.

Alle dem jeg kender er så kedelige, så de gider ikke

Har Eagles aldrig lavet et ordentligt cd bokssæt - ikke bare små opsamlinger?

Fra : Max

Dato : 11-12-08 19:30

Hej Steen

> Har Eagles aldrig lavet et ordentligt cd bokssæt - ikke bare små
> opsamlinger?

Denne her er nok det tætteste vi kommer, der er jo ikke så meget
materiale fra den gruppe at lave den af.

http://en.wikipedia.org/wiki/Selected_Works:_1972-1999

--
Mvh Max

Fra : N/A

Dato : 11-12-08 22:33

Fra : Ukendt

Dato : 11-12-08 22:33

"Poul Erik Lindaa" <poulerik@lindaa.cykeldk> skrev i en meddelelse

> Du kan købe en boks med alle de 5 oprindelige album:
>
> Wednesday Morning, 3 A.M.
> Sounds Of Silence
> Parsley, Sage, Rosemary And Thyme
> Bookends
> Bridge Over Troubled Water
>
> samt DVD'en The Concert In Central Park
>
> Og det bedste er næsten prisen: 149,95 kr.

Ja det er sgu da billigt, hvor har du købt det?
Men øøøøøh hvad har Simon & Garfunkel med the Eagles at gøre. Spørgsmålet
gik jo på en box med dem

Fra : Max

Dato : 11-12-08 22:42

Hej Allan

> Men øøøøøh hvad har Simon & Garfunkel med the Eagles at gøre.

Indlæget er slettet :)

--
Mvh Max

Fra : Ukendt

Dato : 11-12-08 22:43

> Hej Allan

> Indlæget er slettet :)
>
> --
> Mvh Max

Ikke her

Fra : Max

Dato : 11-12-08 22:48

Hej Allan

> Ikke her

You got all the fun :(

--
Mvh Max

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 12-12-08 11:39

On Thu, 11 Dec 2008 22:33:18 +0100, "Allan Krautwald"
<allan_krautwald_kanelbolle.dk> wrote:

>"Poul Erik Lindaa" <poulerik@lindaa.cykeldk> skrev i en meddelelse

>Ja det er sgu da billigt, hvor har du købt det?

Stereo Studiet, og de har det stadig her i Randers.

>Men øøøøøh hvad har Simon & Garfunkel med the Eagles at gøre. Spørgsmålet
>gik jo på en box med dem

Ja, jeg sad lige med det foran mig, og nåhja, jeg ved ikke hvad der
gik for sig. Var lige kommet hjem fra julemiddag i boligforeningen, og
sæ skrev jeg bare. Lige i det jeg sendte det, slog fejlen mig, og jeg
slettede indlægget igen.

Men jeg ved godt at sletning ikke virker globalt, men håbede at
forstyre tråden så lidt som muligt.

Jeg skal prøve ikke at gentage fejlen. Undkyld.

--
Slet transportmidlet før eu
__o

Fra : Ukendt

Dato : 12-12-08 11:43

> Jeg skal prøve ikke at gentage fejlen. Undkyld.
>

> --
Alt forladt...det morede mig bare
Vil da lige smutte i den lokale Stereo Studio og checke idag.

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 12-12-08 12:32

On Fri, 12 Dec 2008 11:42:36 +0100, "Allan Krautwald"
<allan_krautwald_kanelbolle.dk> wrote:

>"Poul Erik Lindaa" <poulerik@lindaa.cykeldk> skrev i en meddelelse

>Alt forladt...det morede mig bare
>Vil da lige smutte i den lokale Stereo Studio og checke idag.

Har de den ikke, kan de sikkert få den hjem, ellers jeg kan hente en
til dig.