Johnny Hansens kone død
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 09-12-08 18:25

JOHNNY HANSENS KONE DØD

Johnny Hansens kone er død under tragiske omstændigheden. Helle Beckhøj var
gift med Johnny Hansen i 13 år og de mødte hinanden i skoletiden. Hele
familien er nu samlet i Hurup. Orkesteret har aflyst alle koncerter i
december måned. Ekstra-Bladet følger op på sagen i øjeblikket.

Hilsen Åge

Fra : Hauge

Dato : 09-12-08 18:29

Åge Halldorsson wrote:
> JOHNNY HANSENS KONE DØD

For at være lige så sygelig som dig selv:

Hvem fanden er han eller hun?

/Hauge

Fra : Ukendt

Dato : 09-12-08 19:09

> Hvem fanden er han eller hun?
>
> /Hauge

Nazilederen fra Greve?

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 09-12-08 19:19

"Allan Krautwald" <allan_krautwald_kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen

> "Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> skrev i en meddelelse

> Nazilederen fra Greve?

Du er en syg mand. Søg hjælp

Fra : Hauge

Dato : 09-12-08 19:31

Åge Halldorsson wrote:
> Du er en syg mand. Søg hjælp

Er det hårdt at blive ramt af samme latterlige kommentarer som du selv
disker op med? Tjaeh.. Søg selv læge, eller kør ned efter en ½ grillkylling
og en flaske vodka.

/Hauge

Fra : Ukendt

Dato : 09-12-08 19:52

> Er det hårdt at blive ramt af samme latterlige kommentarer som du selv
> disker op med? Tjaeh.. Søg selv læge, eller kør ned efter en ½
grillkylling
> og en flaske vodka.

Sgu da ikke Vodka, så begynder han da fantasere endnu mere om mindreårige
schlagersangere

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 09-12-08 20:16

> "Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> skrev i en meddelelse

> grillkylling
>>
> Sgu da ikke Vodka, så begynder han da fantasere endnu mere om mindreårige
> schlagersangere

Hmmmmm..... hvorfor tænker ham der Allan altid liderlig tanker når der er
tale om mindreårige. Dett virker sygt.

Fra : Ukendt

Dato : 09-12-08 23:31

> Er det hårdt at blive ramt af samme latterlige kommentarer som du selv
> disker op med? Tjaeh.. Søg selv læge, eller kør ned efter en ½
> grillkylling og en flaske vodka.

Hej Åge...bekymr' dig ikke om Hauge.
Han er mentalt dårligt stillet, og det er
det du oplever fra hans side i øjeblikket.
Det kører på et par dage, så har hans
hjerne igen fået nogenlunde styr på synapserne
og forhåbentligt fået et par tråde re-directed'.

Iøvrigt er det en tragisk hændelse dêr...

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 10-12-08 00:27

"Eque" <-> skrev i meddelelsen

> [...]
> hjerne igen fået nogenlunde styr på synapserne
> og forhåbentligt fået et par tråde re-directed'.
>
> Iøvrigt er det en tragisk hændelse dêr...

Ja, og det med hjerne. Hmmm....måske han kan sælge sin hjerne som ubrugt.

Fra : Hauge

Dato : 10-12-08 06:25

Eque wrote:
> Han er mentalt dårligt stillet, og det er
> det du oplever fra hans side i øjeblikket.
> Det kører på et par dage, så har hans
> hjerne igen fået nogenlunde styr på synapserne
> og forhåbentligt fået et par tråde re-directed'.

Utroligt, du og Åge er de eneste der ikke har fattet en skid om hvad denne
tråd går ud på.. Men tag du nu en tur til Fur, ned på havneren og køb en
grillkylling og så hjem til Åge, så kan i sikkert hygge jer godt sammen. For
mentalt ligger i begge et sted imellem en søstjerne og en telefonbog fra
KTAS.

/Hauge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 10-12-08 10:06

"Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> skrev i meddelelsen

> et sted imellem en søstjerne og en telefonbog fra KTAS.
>
> /Hauge

Du er psykisk syg

Fra : Michael Lund

Dato : 09-12-08 19:39

"Allan Krautwald" <allan_krautwald_kanelbolle.dk> skrev i en meddelelse

> "Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> skrev i en meddelelse

> Nazilederen fra Greve?

Hun er sgu' nok blevet gasset eller tvunget til at høre den tåbelige musak
som navnebroren laver.

Mic.

Fra : Holst

Dato : 09-12-08 20:16

Allan Krautwald wrote:

> Nazilederen fra Greve?

Gruppen taget i betragtning: Næppe.

Åge lærte mig for nylig, at ud over nazilederen hedder forsangeren i
Kandis også Johnny Hansen.

Tragisk i så ung en alder. Mine tanker går til Johnny og børnene.

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 09-12-08 20:53

Holst skrev:

>Åge lærte mig for nylig, at ud over nazilederen hedder forsangeren i
>Kandis også Johnny Hansen.

Desuden hedder nazilederen Jonni Hansen

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Dopedog

Dato : 15-12-08 15:08

> Nazilederen fra Greve?

Hvis det var tilfældet, SÅ var det sørgeligt.

For alle andre end Åge og Eque så er det vel halvvejs en god nyhed .. Og her
tænker jeg på at de aflyser alle deres koncerter i december

Fra : -=JF=-

Dato : 15-12-08 19:16

Dopedog skrev:

> For alle andre end Åge og Eque så er det vel halvvejs en god nyhed .. Og
> her tænker jeg på at de aflyser alle deres koncerter i december

Arh, det er vel ikke Åge og Eque alene der køber plader og
koncertbilletter for ca. 13 millioner om året?

--
Mvh. John

Life is what happens to you while you're busy making other plans.
(John Lennon)

Fra : Dopedog

Dato : 16-12-08 17:04

> Arh, det er vel ikke Åge og Eque alene der køber plader og
> koncertbilletter for ca. 13 millioner om året?

Hvis Åge havde pengene til det så ville han sku nok gøre det ...

Fra : Michael Lund

Dato : 09-12-08 18:55

Har aldrig hørt om nogle af disse personer som sikkert også er total ukendte
og ligegyldige.

Mic.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 09-12-08 19:13

"Åge Halldorsson" <aa.h@post.tele.dk> skrev i meddelelsen

> JOHNNY HANSENS KONE DØD

I øjeblikket går landets store dagblade, ugeblade og tv totalt amok, med at
få de sidste informationer, om hvad det drejer sig om. Der skrives
nye artikler og de gamle artikler opdateres løbende.

TV2
http://vip.tv2.dk/article.php/id-19002886.html?rss

SE OG HØR
http://seoghoer.dk/Nyheder/Musik/johnny%20kandis.aspx

http://seoghoer.dk/Nyheder/KortNyt/Kandis%20Johnny%20Konen%20savnet%20siden%20soendag.aspx

http://seoghoer.dk/Nyheder/Kendte%20DK/Kandis%20Johnny%20Rygter%20om%20utroskab.aspx

EKSTRA BLADET
http://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/article1095882.ece

http://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/article1095937.ece

BT
http://www.bt.dk/article/20081209/nyheder/81209062/

http://www.bt.dk/article/20081209/underholdning/81209062/

http://www.bt.dk/article/20081209/underholdning/81209067/

EKSTRA BLADET
http://www.billedbladet.dk/Kendte/Nyheder/2008/12/Tragedie%20-%20Kandis%20-%20Johnnys%20kone%20fundet%20doed.aspx

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 09-12-08 19:23

http://tv2nord.dk/default.asp?PageID=5&NewsID=206165

Fra : Ukendt

Dato : 09-12-08 20:08

"Åge Halldorsson" <aa.h@post.tele.dk> wrote in message

> http://tv2nord.dk/default.asp?PageID=5&NewsID=206165

Stop nu det pis, ikke?
Selv om det er sørgeligt, så er der ingen grund til du spammer gruppen med
10.000 indlæg om det samme, hver gang en eller anden avis skriver et eller
andet om det. Jeg tror alle har forstået budskabet.

/Alex

Fra : Hauge

Dato : 09-12-08 20:15

Alex Linaa wrote:
> Stop nu det pis, ikke?

Altså umiddelbart er Åges indlæg, der er fuldt ud topic i denne gruppe,
bedre end det indlæg du selv lige diskede op med.. Det er da trods alt i een
og samme tråd han har holdt det.. Men du skulle åbenbart hele vejen ned
igennem tråden, for at finde ud af at den var latterlig.. Ignorer den da for
fanden. Fatter ikke at du beder folk om at stoppe med deres lort, når dine
egne udgydelser er langt værre..

> [...]
> skriver et
> eller andet om det. Jeg tror alle har forstået budskabet.

Hmm, tråden er da stadig kortere end da ham den ukendte Hilmar Hassig blev
kørt over..

/Hauge

Fra : Ukendt

Dato : 09-12-08 20:18

> Hmm, tråden er da stadig kortere end da ham den ukendte Hilmar Hassig blev
> kørt over..
>
> /Hauge

Ork bare vent...Åge er slet ikke færdig endnu

Fra : Benny Mortensen

Dato : 10-12-08 08:44

> "Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> skrev i en meddelelse

> Ork bare vent...Åge er slet ikke færdig endnu

Er du ?

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 10-12-08 10:09

"Benny Mortensen" <ingen@brugbar.inv> skrev i meddelelsen

> Er du ?
>
> M.V.H....Benny..

Det bliver han aldrig. Han får et kick af at træde i børnenes følelser i den
svære tid.

Og så er der det med hans tanker, når han hører om børne-sangere.
Hmmm........

Det vcille klæd ham at give en un dskyldning

Fra : Benny Mortensen

Dato : 11-12-08 10:26

"Åge Halldorsson" <aa.h@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Hmmm........
>
> Det vcille klæd ham at give en un dskyldning

Hej Åge

Jeg kan godt huske den, men om det var Allan der fyrede den af, er jeg nu
ikke så sikker på.

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 09-12-08 20:23

"Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> skrev i meddelelsen

> Altså umiddelbart er Åges indlæg, der er fuldt ud topic i denne gruppe,
> bedre end det indlæg du selv lige diskede op med..

> /Hauge

Han får nok, ligesom Allan krautwald, et kick af at trampe på de to små
pigers følelser, efter at deres mor er væk. De skulle begge skamme sig.

Nu får vi se hvem af dem der først er ude med en undskyldning til parrets to
små børn, som for altid har mistet deres mor.

Hilsen Åge

Fra : Hauge

Dato : 09-12-08 20:28

Åge Halldorsson wrote:
> Nu får vi se hvem af dem der først er ude med en undskyldning til
> parrets to små børn, som for altid har mistet deres mor.

Mener du det er nogen her i gruppen der har aflivet hende? Ellers er der nu
ikke noget at undskylde, andet end for at du stadig er her.

/Hauge

Fra : Ukendt

Dato : 09-12-08 20:29

> [...]
>
> Nu får vi se hvem af dem der først er ude med en undskyldning til parrets
> to små børn, som for altid har mistet deres mor.

Jeg tror vist snarere det er dig der skylder mig en undskyldning.
Hvor ser du jeg har trampet på nogens følelser? Jeg mindes kun at have
skrevet, at jeg faktisk syntes det var sørgeligt.

Det eneste jeg har trampet på her er din himmelråbende mangel på
situationsfornemmelse.
I guder, du er sgu da dummere end vådt bølgepap

Fra : Ukendt

Dato : 09-12-08 20:31

> I guder, du er sgu da dummere end vådt bølgepap

Så så nu ikke genere bølgepap

Fra : Ukendt

Dato : 09-12-08 20:36

"Allan Krautwald" <allan_krautwald_kanelbolle.dk> wrote in message

> Så så nu ikke genere bølgepap

Det var også derfor jeg ikke skrev "tørt bølgepap", for det har da sin
beretttigelse :)

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 10-12-08 11:23

"Alex Linaa" <www.linaa.com> skrev i meddelelsen
> "Allan Krautwald" <allan_krautwald_kanelbolle.dk> wrote in message

> Det var også derfor jeg ikke skrev "tørt bølgepap", for det har da sin
> beretttigelse :)

Smut nu ud at lge med Allan i noget kviksand

Fra : Benny Mortensen

Dato : 10-12-08 08:43

> [...]
> 10.000 indlæg om det samme, hver gang en eller anden avis skriver et eller
> andet om det. Jeg tror alle har forstået budskabet.

Hej Alex

Du stillede et spørgsmål sidste gang der var en lignende tråd.

Besvarer dette, dit spørgsmål ?

M.V.H....Benny..

Fra : Eva Schmidt

Dato : 09-12-08 19:31

> [...]
> familien er nu samlet i Hurup. Orkesteret har aflyst alle koncerter i
> december måned. Ekstra-Bladet følger op på sagen i øjeblikket.

Jeg har meget ondt af de to piger.
Det må være skrækkeligt at miste sin mor i deres alder - og ikke mindst,
hvis hun selv har gjort en ende på sit liv.

Uanset om man kender personerne eller ej, så bør der ikke laves jokes om
denne triste sag.

Hvis I er ligeglade, så undlad da at kommentere - hvor svært kan det være!

mvh Eva

Fra : Ukendt

Dato : 09-12-08 19:45

"Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> wrote in message

> Uanset om man kender personerne eller ej, så bør der ikke laves jokes om
> denne triste sag.
>
> Hvis I er ligeglade, så undlad da at kommentere - hvor svært kan det være!

Jeg er fuldstændig enig, men du bør nok læse:
<news:492074c7$0$56778$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk> for at forstå
baggrunden for nogles reaktioner.

/Alex

Fra : Ukendt

Dato : 09-12-08 19:51

> Jeg er fuldstændig enig, men du bør nok læse:
> <news:492074c7$0$56778$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk> for at forstå
> baggrunden for nogles reaktioner.
>
> /Alex

Er også fuldstændig enig. Men Åge har i årevis hånet masser af afdøde
kunstnere, så det er da ikke underligt at folk giver tilbage af samme mønt.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 09-12-08 20:19

> Er også fuldstændig enig. Men Åge har i årevis hånet masser af afdøde
> kunstnere, så det er da ikke underligt at folk giver tilbage af samme
> mønt.

Uanset hvad, så er der ingen grund til at trampe på de efterladtes følelser.
Skam dig. det er en uforskammet og usamagelig opførsel.

Du bør give en undskyldning til de to små piger og Johnny.

Fra : Hauge

Dato : 09-12-08 20:22

Åge Halldorsson wrote:
> Uanset hvad, så er der ingen grund til at trampe på de efterladtes
> følelser. Skam dig. det er en uforskammet og usamagelig opførsel.

Du er dælme da dummere end gennemsnittet af dumme... Din umsagelige opførsel
er ret ofte værre, så fyld nu den grillkylling i ædespalten.. Undlad
venligst at fjerne diverse knogler først..

> Du bør give en undskyldning til de to små piger og Johnny.

Gaab.

/Hauge

Fra : Ukendt

Dato : 09-12-08 20:28

> Du er dælme da dummere end gennemsnittet af dumme... Din umsagelige
opførsel
> er ret ofte værre, så fyld nu den grillkylling i ædespalten.. Undlad
> venligst at fjerne diverse knogler først..

Ja helt enig. Jeg har sgu ikke glædet mig over damens død eller andet
perverst. Det er selvfølgelig synd for de efterladte og for hende som
åbenbart blev drevet til selvmord...hvis man læser mellem linierne.
Den slags lader jeg Åge om, han kender jo ingen grænser.
Jeg kan huske at han hånede og trampede på Hilmar Hassigs vens følelser
efter hans død. Det har han endnu ikke undskyldt

Fra : Hauge

Dato : 09-12-08 20:34

Allan Krautwald wrote:
> Det er selvfølgelig synd for de efterladte og for hende som
> åbenbart blev drevet til selvmord...hvis man læser mellem linierne.

Ja selvfølgelig er det da det. Kender selv alt til alt for tidlig død i
familien.

> Den slags lader jeg Åge om, han kender jo ingen grænser.
> Jeg kan huske at han hånede og trampede på Hilmar Hassigs vens
> følelser efter hans død. Det har han endnu ikke undskyldt

Han er syg i hovedet, altså Åge. Og det er værre end jeg indtil nu havde
troet..

Mvh Hauge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 09-12-08 20:39

Og det er værre end jeg indtil nu havde
> troet..
>
> Mvh Hauge

Så har Billed Bladet oprettet en familiekavalkade på deres hjemmeside.

http://www.billedbladet.dk/Kendte/Nyheder/2008/12/Tragedie%20-%20Kandis%20-%20Johnnys%20kone%20fundet%20doed.aspx

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 10-12-08 11:26

"Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> skrev i meddelelsen

> Han er syg i hovedet, altså Åge. Og det er værre end jeg indtil nu havde
> troet..
>
> Mvh Hauge

Tsk. tsk...... Manden (Hauge) virker psykisk syg. I svær grad.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 10-12-08 11:28

> [...]
> familien.

> Han er syg i hovedet, altså Åge. Og det er værre end jeg indtil nu havde

Manden (Hauge) er altså er direkte psykopat. Troede ikke de fantes så store

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 10-12-08 11:49

Åge Halldorsson skrev:

>Manden (Hauge) er altså er direkte psykopat. Troede ikke de fantes så
>store

kig i et spejl, så får du syn for sagen.

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 10-12-08 12:29

"Ivan V. Klattrup" <ivan.klattrup@gmail.com> skrev i meddelelsen

> kig i et spejl, så får du syn for sagen.
>
> --
> Ivan V. Klattrup
> http://klattrup.dk

Han er sgu da ikke i mit spejl. Og det er du heller ikke

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 09-12-08 20:37

> ikke glædet mig over damens død eller andet
> perverst.

hmmmmm..... bortset fra de liderlige tanker om mindreårige sangere, som han
af og til kommer ind på.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 09-12-08 21:08

"Allan Krautwald" <allan_krautwald_kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen

> Det er selvfølgelig synd for de efterladte og for hende som
> åbenbart blev drevet til selvmord...hvis man læser mellem linierne.

I GUDER! Allan kender vist ingen grænser for syge og afstumpede kommentarer.
En tragisk ulykke kan være mange ting, f.eks. at falde ned af en skrænt.
Hvorfor i alverden skulle der specielt være tale om selvmord. Det rabler for
Allan.

Fra : Ukendt

Dato : 09-12-08 21:28

> En tragisk ulykke kan være mange ting, f.eks. at falde ned af en skrænt.
> Hvorfor i alverden skulle der specielt være tale om selvmord. Det rabler
> for Allan.

Man skriver sgu da ikke "under tragiske omstændigheder", hvis der er tale om
en ulykke. Så skriver man "Ved en ulykke".

Fra : Ukendt

Dato : 09-12-08 21:31

> Man skriver sgu da ikke "under tragiske omstændigheder", hvis der er tale
om
> en ulykke. Så skriver man "Ved en ulykke".

Ja det er jo det...hvis det var en ulykke ville man ikke skjule det.
Men forlang nu ikke for meget af Åge, de lærte nok ikke at læse indenad i
den stråtækte.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 10-12-08 08:53

> [...]
> >
> Er også fuldstændig enig. Men Åge har i årevis hånet masser af afdøde
> kunstnere, så det er da ikke underligt at folk giver tilbage af samme

Hej Allan

Har han nu også det.... Eller er det bare dig, der opfattede det sådan ?

Du har jo netop i denne tråd, bevist, at du på ingen måder har spor, at lade
Åge høre af.

Man skulle jo ellers tro, at Alex's spørgsmål fra sidste tråd, skulle have
fået jer til at vise tilbageholdenhed.

Men nej, i greb chancen med kyshånd....

Må dog med glæde konstatere, at Alex denne gang, ikke har deltaget på samme
lave niveau.

M.V.H....Benny..

Fra : Benny Mortensen

Dato : 10-12-08 09:05

"Benny Mortensen" <ingen@brugbar.inv> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Men nej, i greb chancen med kyshånd....
>
> Må dog med glæde konstatere, at Alex denne gang, ikke har deltaget på

Nå ærgerligt.... Jeg var bare ikke nået langt nok ned i tråden....

M.V.H....Benny..

Fra : Ukendt

Dato : 10-12-08 10:31

"Benny Mortensen" <ingen@brugbar.inv> wrote in message

> samme lave niveau.
>
> Nå ærgerligt.... Jeg var bare ikke nået langt nok ned i tråden....

Jeg fatter som sædvanligt ikke en bønne af hvor du vil hen, og det gør du
tilsyneladende heller ikke selv.
Jeg kom af vanvare til at åbne tråeden på min arbejds-pc, hvor du ikke
ligger i filteret allerede. Det er der så hermed rådet bod på. Jeg har
spildt tid nok på dig.

Fra : Ukendt

Dato : 10-12-08 10:35

> Jeg fatter som sædvanligt ikke en bønne af hvor du vil hen, og det gør du
> tilsyneladende heller ikke selv.

Næeh der er da virkeligt gået Tim og Bum i Åge og Benny.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 10-12-08 10:41

> [...]
> Jeg kom af vanvare til at åbne tråeden på min arbejds-pc, hvor du ikke
> ligger i filteret allerede. Det er der så hermed rådet bod på. Jeg har

----

Hvilken ære. Benny, du bør takke ham.

Jeg ved ikke hvorfor jeg ikke kan få lov at være i hans filter. Jeg er
faktisk
lidt betænkelig ved at jeg ikke er kommet med. '

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 11-12-08 10:42

> [...]
> faktisk
> lidt betænkelig ved at jeg ikke er kommet med. '

Hej Åge...

Nej hvorfor dog... Jeg husker en tidligere tråd, ganske vist i en anden
gruppe, hvor Alex var meget fixeret på altid at have backup's ud over
almindeligt husbehov. Men hver gang hans maskine chrasher, er jeg ikke i
hans Killfilter længere.... Så det med backup'en var vist også kun pral
)

M.V.H....Benny..

Fra : Benny Mortensen

Dato : 11-12-08 10:30

> [...]
> Jeg kom af vanvare til at åbne tråeden på min arbejds-pc, hvor du ikke
> ligger i filteret allerede. Det er der så hermed rådet bod på. Jeg har

Hej Alex

Ved du hvad.... Det forbavser mig ikke spor ))

Dit Killfilter er ikke nogen trussel, så det græder jeg næppe over.
Så vidt jeg husker, plejer jeg vist selv at bede dig om at komme der i )

M.V.H....Benny..

Fra : Ukendt

Dato : 10-12-08 09:15

"Benny Mortensen" <ingen@brugbar.inv> skrev i en meddelelse

> Men nej, i greb chancen med kyshånd....

Du tåger. Jeg har IKKE deltaget og ikke grebet noget med kyshånd. Men du gør
da et forsøg på endnu engang at hvidvaske Åges tåbeligheder.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 10-12-08 10:17

> Du tåger. Jeg har IKKE deltaget og ikke grebet noget med kyshånd.

Skulle vi ikke lige lige hjælpe Allan lidt med hukommelsen. Det første han
gjorde var at håne hele familien, de de to børn Cecilie og Caroline, Johhny
og familien, da tråden startede. Han svarede følgende på Hauges nedladende
og ufoprskammede kommentar:

CITAT:
> Hvem fanden er han eller hun?
>
> /Hauge

Nazilederen fra Greve?
CITAT SLUT

Men give en undskyldning til familien vil han tilsyneladende ikke. Der er
ikke nogen grænser for hvor dybt han og hauge kan synge. Total uanstændig
opførsel overfor sørgende mennesker. SKAM JER.

Fra : Hauge

Dato : 10-12-08 16:57

Åge Halldorsson wrote:
> Han svarede følgende på Hauges nedladende og ufoprskammede kommentar:

Kan du selv huske hvad du selv skrev i en tråd for nogle uger siden? Nej det
kan du vel ikke, for meget billig vodka.

Skam dig selv din tåbe, du er fandme den dummeste der er på usenet for
tiden..

/Hauge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 11-12-08 10:35

> [...]
> kan du vel ikke, for meget billig vodka.
>
> Skam dig selv din tåbe, du er fandme den dummeste der er på usenet for

Det var altså ikke Åge, der bragte hverken Nazi'er eller lign. På banen...

M.V.H....Benny..

Fra : Benny Mortensen

Dato : 11-12-08 10:07

> [...]
gør
> da et forsøg på endnu engang at hvidvaske Åges tåbeligheder.

Og du plejer at kalde Åge, uden for rækkevidde ))))

M.V.H....Benny..

Fra : Benny Mortensen

Dato : 11-12-08 10:18

> [...]
gør
> da et forsøg på endnu engang at hvidvaske Åges tåbeligheder.

Nej da, selvfølgelig har du da ikke det.... Hvordan skal jeg så tolke
dette...

> Hvem fanden er han eller hun?
>
> /Hauge

Nazilederen fra Greve?

Den sidste linie.... Er faktisk din

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 11-12-08 13:49

> Hej Allan
>
> Nej da, selvfølgelig har du da ikke det.... Hvordan skal jeg så tolke
> [...]

Det har Allan nok glemt. Han glemmer nok også at give Cecilie, Caroline og
Johnny en uforbeholden undskyldning.
Jeg troede ikke nogen kunne synke så dybt, men her i Ng overrasker intet.

Fra : Max

Dato : 11-12-08 14:02

Hej Åge

> Jeg troede ikke nogen kunne synke så dybt, men her i Ng overrasker
> intet.

Du er godt nok en hykler af rang, i forhold til hvor dybt du
befinder dig, ja så svæver alle andre såmændt. Tag dig dog
lidt sammen og tænk på hvad gruppen er til, det er altså
ikke en gruppe der er lavet for at du kan få opmærksomhed
uanset hvad.

--
Mvh Max

Fra : Ukendt

Dato : 11-12-08 14:27

> [...]
> lidt sammen og tænk på hvad gruppen er til, det er altså
> ikke en gruppe der er lavet for at du kan få opmærksomhed

Du skal tænke på at det er Åges eneste fornøjelse her i livet...der er
virkelig dømt tennisalbue

Fra : Max

Dato : 09-12-08 22:07

Hej Åge

> Johnny Hansens kone er død under tragiske omstændigheden. Helle
> Beckhøj var gift med Johnny Hansen i 13 år og de mødte hinanden i

Ja, det er beklageligt for ham og børnene, virkelig trist.

Ligeledes er det beklageligt at se hvad for en tråd, din meget
beklagelige opførsel i tidligere lignende tråde, har affødt.

--
Mvh Max

Fra : SV-e

Dato : 09-12-08 22:24

Max wrote:
> Ligeledes er det beklageligt at se hvad for en tråd, din meget
> beklagelige opførsel i tidligere lignende tråde, har affødt.

Aage har trådt gevaldigt i spinaten i mange lignende indlæg, det er
indiskutabelt, men at reagere på samme foragtelige måde sætter jo kun
alle ned på laveste niveau og det er der ingen undskyldning for.

Hermed min dybeste medfølelse til de efterladte.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 09-12-08 22:59

> Ligeledes er det beklageligt

> Mvh Max

---

Ja mange her har en afstumpet opførsel overfor de efterladte. Den burde de
kunne styre og holde sig væk

Fra : SV-e

Dato : 09-12-08 23:04

Åge Halldorsson wrote:

> Ja mange her har en afstumpet opførsel overfor de efterladte. Den burde
> de kunne styre og holde sig væk

Hvis du nu havde lidt omløb i hovedet ville du nok komme frem til at du
var den sidste der skulle puste mere til ilden......

Fra : Ukendt

Dato : 09-12-08 23:11

"SV-e" <sv-e@FJERNsv-e.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis du nu havde lidt omløb i hovedet ville du nok komme frem til at du
> var den sidste der skulle puste mere til ilden......

Nok for meget at forvente...han lever og ånder for at provokere alt og alle
i nyhedsgrupperne. Skulle man ikke ignorere ham, som det er blevet gjort
før? Der blev en dejlig ro

Fra : SV-e

Dato : 09-12-08 23:20

Allan Krautwald wrote:
> Nok for meget at forvente...han lever og ånder for at provokere alt og alle
> i nyhedsgrupperne. Skulle man ikke ignorere ham, som det er blevet gjort
> før? Der blev en dejlig ro

Jo du har selvfølgelig ret, men svært at sidde overhørrigt.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 10-12-08 00:37

"SV-e" <sv-e@FJERNsv-e.dk> skrev i meddelelsen

> Jo du har selvfølgelig ret, men svært at sidde overhørrigt.

SELVMORD

SE og HØR meddeler nu at alt tyder på selvmord

http://www.seoghoer.dk/Nyheder/Musik/kandis%20johnny%20kone%20selvmord.aspx

http://www.billedbladet.dk/Kendte/Nyheder/2008/12/Kandis%20Johnny%20-%20konen%20tog%20sit%20eget%20liv.aspx

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 10-12-08 00:43

"Åge Halldorsson" <aa.h@post.tele.dk> skrev i meddelelsen

> SELVMORD
> SE og HØR meddeler nu at alt tyder på selvmord
> [...]

BT har nu talt med nogle kendte om tragedien
http://www.bt.dk/article/20081209/underholdning/81209075/

Fra : Ukendt

Dato : 10-12-08 01:31

"Åge Halldorsson" <aa.h@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> SELVMORD
>
> SE og HØR meddeler nu at alt tyder på selvmord

Åge Halldorsson 21.07:

> [...]
> En tragisk ulykke kan være mange ting, f.eks. at falde ned af en skrænt.
> Hvorfor i alverden skulle der specielt være tale om selvmord. Det rabler

Du har igen malet dig op i et hjørne...I GUDER hvor er du langt ude. Det er
klart det er selvmord når man taler om "under tragiske omstændigheder".
Sørgeligt for hende at hun drevet helt derud og meget trist for de børn hun
efterlader.

Fra : Søren Nielsen

Dato : 13-12-08 21:33

SV-e wrote:
> Hvis du nu havde lidt omløb i hovedet ville du nok komme frem til at
> du var den sidste der skulle puste mere til ilden......

Men det har han ikke, så allerede dér knækker filmen for ham.

Søren

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 13-12-08 22:13

"Søren Nielsen" <kampfordeler_gbFJERNDETTE@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Men det har han ikke, så allerede dér knækker filmen for ham.
>
> Søren

Du er rablende gal

Fra : Hauge

Dato : 14-12-08 00:16

Åge Halldorsson wrote:
> Du er rablende gal

Er sandheden svær at sluge?

/Hauge

Fra : Steen BJ

Dato : 10-12-08 14:27

Åge Halldorsson <aa.h@post.tele.dk> wrote:

> JOHNNY HANSENS KONE DØD

Og?

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 10-12-08 14:34

"Steen BJ" <isteen@gmail.rygeloven.com> skrev i meddelelsen

> Og?

Det kan du læse her:
http://www.seoghoer.dk/Nyheder/Kendte%20DK/kandis%20johnny%20hurup.aspx

Fra : Steen BJ

Dato : 10-12-08 18:01

Åge Halldorsson <aa.h@post.tele.dk> wrote:

> "Steen BJ" <isteen@gmail.rygeloven.com> skrev i meddelelsen

> Det kan du læse her:
> http://www.seoghoer.dk/Nyheder/Kendte%20DK/kandis%20johnny%20hurup.aspx

Jaja, men hvis vi skal til at kommentere alles død herinde, bliver det
sgu' en sørgelig gruppe

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 10-12-08 16:45

"Åge Halldorsson" <aa.h@post.tele.dk> skrev i meddelelsen
> JOHNNY HANSENS KONE DØD

MINDE-KAVALKADE
Så har SE og HØR, ligesom BB lavet en billed-mindekavalkade over Johnnys og
Helle liv.

Se det her:
SeOgHørs kavalkade:
http://www.seoghoer.dk/Galleries.aspx?cat=alle&gal=johnny%20hansen%20kandis&pos=7&next=0
Billed Bladets minekavalkade:
http://www.billedbladet.dk/Kendte/Nyheder/2008/12/Tragedie%20-%20Kandis%20-%20Johnnys%20kone%20fundet%20doed.aspx

Fra : Eva Schmidt

Dato : 10-12-08 16:54

> MINDE-KAVALKADE
> Så har SE og HØR, ligesom BB lavet en billed-mindekavalkade over Johnnys
> [...]

Jeg er sikker på, at Johnny, hans døtre og resten af familien gerne var
foruden.
Lad dem dog være i fred med deres sorg - men bladene øjner straks en chance
for at tjene penge.

De stiller med garanti også op til begravelsen og er lige ved at kravle ned
i kisten!

Eva

Fra : Ukendt

Dato : 10-12-08 17:15

"Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i en meddelelse

> De stiller med garanti også op til begravelsen og er lige ved at kravle
> ned i kisten!

Du er sikker på, hun ikke skal brændes ?

Fra : Max

Dato : 10-12-08 17:56

Hej Eque

> Du er sikker på, hun ikke skal brændes ?

Du har måske ikke set at man bliver brændt i en kiste ?

--
Mvh Max

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 10-12-08 17:02

"Åge Halldorsson" <aa.h@post.tele.dk> skrev i meddelelsen
> JOHNNY HANSENS KONE DØD

FACEBOOK-GRUPPE STØTTER JOHNNY HANSEN OG BØRNENE

Vil man støtte familien er der nu oprettet en Facebook-gruppe, hvor man kan
udtrykke sin medfølelse.
Over 500 danskere har nu kondoleret.
http://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/article1096223.ece
http://www.seoghoer.dk/Nyheder/Musik/Johnny%20hansen%20facebook%20venner.aspx

Her er det direkte links til facebook-gruppen
http://www.facebook.com/wall.php?id=9219553802

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 10-12-08 18:23

"Åge Halldorsson" <aa.h@post.tele.dk> skrev i meddelelsen

AFTENSHOWET PÅ DR1

Kl. 18-18.30 og 19.00-19.30: Om tragedien i Thy

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 10-12-08 19:54

"Åge Halldorsson" <aa.h@post.tele.dk> skrev i meddelelsen

Første ord fra Johnny Hansen
Johnny Hansen udtaler sig nu for første gang om tragedien, til Se Og Hør
http://www.seoghoer.dk/Nyheder/Kendte%20DK/kandis%20johnny%20foerste%20ord.aspx

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 11-12-08 07:17

> [...]
> familien er nu samlet i Hurup. Orkesteret har aflyst alle koncerter i
> december måned. Ekstra-Bladet følger op på sagen i øjeblikket.

Hvem er Johnny Hansen? Det lyder som én nede fra kommunen. Er det én man
burde kende?

/Kim

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 11-12-08 10:03

"Kim Frederiksen" <kim@the-coffeeshop.dk> skrev i meddelelsen
> "Åge Halldorsson" <aa.h@post.tele.dk> skrev i meddelelsen

> Hvem er Johnny Hansen? Det lyder som én nede fra kommunen. Er det én man
> burde kende?
>
> /Kim

Kun hvis man har set store landsdækkende avisers forsider m kæmpe
overskrifter og billeder onsdag, samt set spisesedlerne
for aviserne stå overalt på gader og stræder, udenfor de steder som sælger
aviser.
samt set DR1 og TV2 onsdag
samt læst de store landsdækkende avisers internetudgaver, hvor hændelsen var
topnyhed og hvor sagen blev fulgt time for time, i et hav af
opdaterede artikler.

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 11-12-08 11:03

Kim Frederiksen skrev:

>Hvem er Johnny Hansen?

Det må være den lokale bager.

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Hauge

Dato : 11-12-08 15:39

Ivan V. Klattrup wrote:
> Det må være den lokale bager.

Ja han synger sikkert også dejligt..

/Hauge

Fra : Ukendt

Dato : 11-12-08 15:56

> Ja han synger sikkert også dejligt..
>
> /Hauge

*nynner* Der bor en baaaaaaaaaaaaager

Fra : Alex Linaa

Dato : 11-12-08 06:41

On 11 Dec., 14:26, "Allan Krautwald" <allan_krautwald_kanelbolle.dk>
wrote:

> Du skal tænke på at det er Åges eneste fornøjelse her i livet...der er
> virkelig dømt tennisalbue

Åge er den dreng der stiller sig midt i skolegården og råber "Dumme
røvhuller", og venter på at få bank, for et kort øjeblik at føle sig
som midtpunktet i en gruppe.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 13-12-08 10:23

"Åge Halldorsson" <aa.h@post.tele.dk> skrev i meddelelsen

BEGRAVELSE LØRDAG KL. 11.00 I HURUP KIRKE
http://www.bt.dk/article/20081212/underholdning/81212019

Familien samlet i sorg
http://www.bt.dk/article/20081211/underholdning/712110010/

Hilda Heick om Helles hårde liv + Helles mening i bogen "Kandis - en dør
til fantasien"
http://www.bt.dk/article/20081212/underholdning/712120030/

Johnny takker for støtten
http://www.bt.dk/article/20081212/underholdning/712120029/

Jørgen Mylius: Nu er børnene det vigtigste / Hurup er eet stort
spørgsmålstegn
http://www.bt.dk/article/20081212/underholdning/81212036/

Fra : Ukendt

Dato : 13-12-08 10:44

Ej Åge...
Hvis folk interesserer sig for emnet,
så tror jeg de selv skal finde oplysningerne.
Du træder nærmest vande på den ulykkelige
begivenhed. Hvorfor vil du dele det med os andre ???

Fra : Hauge

Dato : 13-12-08 10:54

Eque wrote:
> Hvis folk interesserer sig for emnet,
> så tror jeg de selv skal finde oplysningerne.

Har denne og alle de andre grupper så reelt en berettigelse? *Alt* hvad der
skrives i denne gruppe, kan på en eller anden måde findes andre steder. Og
han er trods alt topic i gruppen..

Hvorfor læser du forøvrigt hans indlæg, når de nu er åhh så slemme? Er du
alligevel så nysgerrig, at du simpelthen ikke kan lade hans indlæg være i
fred?

/Hauge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 13-12-08 20:42

> [...]

> alligevel så nysgerrig, at du simpelthen ikke kan lade hans indlæg være i

Det det må han være. han skal nok også læse dette:

REPORTAGER FRA BEGRAVELSEN
Den danske dags- og ugepresse refererer talstærkt fra begravelsen i Hurup i
dag lørdag kl. 11. Der var forøvrigt et afskedsbrev fra Helle, hvor hun
fortalte at det ville være bedst at hun ikke var her og bad om at Johnn
skulle passe godt på pigerne. Der er meget rørende billeder fra begravelsen.

http://www.seoghoer.dk/Nyheder/Kendte%20DK/Kandis%20tragedien%20Helle%20begravet.aspx
http://www.seoghoer.dk/Nyheder/Kendte%20DK/Kandis%20Helle%20begravet%20kisten.aspx

http://www.billedbladet.dk/Kendte/Nyheder/2008/12/Johnny%20og%20pigerne%20fik%20sagt%20farvel.aspx

http://www.bt.dk/article/20081213/underholdning/81213010/

http://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/article1097876.ece
http://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/article1097786.ece
http://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/article1097806.ece
http://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/article1097793.ece

Ekstra Bladet har to videklip fra begivenheden, men dem må man selv finde.
Jeg ved ikke rigtigt hvad jeg mener om at EB lægger sådan noget ud på
nettet. Derfor ønsker jeg ikke at linke til klippene.

Hilsen Åge

Fra : Ukendt

Dato : 13-12-08 23:57

> Har denne og alle de andre grupper så reelt en berettigelse?

Ikke nødvendigvis. Man levede fint uden før i tiden.

> *Alt* hvad der skrives i denne gruppe, kan på en eller anden måde findes
> andre steder.

Også i dk.fritid.fisk ?

> Og han er trods alt topic i gruppen..

De fleste indlæg, har på een eller anden måde en overskrift.

> Hvorfor læser du forøvrigt hans indlæg, når de nu er åhh så slemme?

Jeg synes ikke de er "åhh" så slemme.
Det er noget du synes jeg skal synes åbenbart.
Du putter dermed ting i skoene på folk.
Nu er der bare lige dêt, du går i alt
for små sko til, det er værd at bruge tid på.

> Er du alligevel så nysgerrig, at du simpelthen ikke kan lade hans indlæg
> være i fred?

Det handler ikke om nysgerringhed.
Det handler om at kommentere et hurtigt skimmet indlæg.
At jeg skal være nysgerrig er igen noget
du prøver at putte i skoene.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 14-12-08 00:01

"Eque" <-> skrev i meddelelsen

> Du putter dermed ting i skoene på folk.

> du prøver at putte i skoene.

Putter noget i nogle sko??? - Det er noget man kun gør, hvis de sko man har
købt er for store.

Fra : Hauge

Dato : 14-12-08 00:16

Eque wrote:
> Ikke nødvendigvis. Man levede fint uden før i tiden.

Fint nok, så prøv selv.

> Også i dk.fritid.fisk ?

Aner det ikke, jeg har trods alt ikke brug for fisk i mit liv. At der er
nogen der har brug for at sidde på sin flade og fiske, er deres problem.

> De fleste indlæg, har på een eller anden måde en overskrift.

Wow, noget du selv har fundet ud af?

> Jeg synes ikke de er "åhh" så slemme.

Noget må de da trigge, siden du hyler op om dem.

> Det er noget du synes jeg skal synes åbenbart.

Næeh.. Men Åges indlæg må åbenbart være for grove for dig, siden du synes
han skal stoppe med dem.

> Du putter dermed ting i skoene på folk.

Tjaeh, prøv nu at tage sko på, istedet for sandaler, og få så et liv.

> Nu er der bare lige dêt, du går i alt
> for små sko til, det er værd at bruge tid på.

Nå så fis da af, du mener jo alligevel ikke usenet er værd at bruge tid på.

> Det handler ikke om nysgerringhed.

Sorry, så dumhed da.

> Det handler om at kommentere et hurtigt skimmet indlæg.

Men du kan bare ikke lade være med at skimme Åges indlæg.. Det er måske
noget fetish-noget?

> At jeg skal være nysgerrig er igen noget
> du prøver at putte i skoene.

Ok, du er åbenbart bare dum, ikke nysgerrig.. Jeg beklager.

/Hauge

Fra : Ukendt

Dato : 14-12-08 01:36

> Ok, du er åbenbart bare dum, ikke nysgerrig.. Jeg beklager.
>
> /Hauge

Det er en oplevelse af ufattelig skønhed når Åge og Hauge slår sig sammen og
trækker på samme hammel

Fra : Ukendt

Dato : 14-12-08 10:36

> Fint nok, så prøv selv.

Behøver jeg ikke.
Jeg kan godt håndtere det
modsat visse andre.

> Aner det ikke, jeg har trods alt ikke brug for fisk i mit liv. At der er
> nogen der har brug for at sidde på sin flade og fiske, er deres problem.

Nej hvad skal man med andre fisk når man selv
er en torsk.

> Wow, noget du selv har fundet ud af?

Jeg reflekterede på du skrev,
"Og han er trods alt topic i gruppen..",
men derfor behøver topic ikke være
relevant, men blot 'endnu en overskrift'.

> Noget må de da trigge, siden du hyler op om dem.

Er du sensitiv, siden du mener min
reaktion blev opfattet som et "hyl" ?
Gå ud og slå nogle haletudser ihjel,
det vil, om muligt, modne og styrke dig.

> Næeh..

Jooh.

> Men Åges indlæg må åbenbart være for grove for dig, siden du synes han
> skal stoppe med dem.

Jeg finder Åges interesse for at fortælle
omverdenen om Helles død irrellevant for gruppen,
og at han vader rundt i det med links synes
jeg kun gør det mere upassende. Derfor jeg
skrev, hvis folk vil trave mere i dên ulykkelige
situation, så kan de selv finde mere på nettet.

> Tjaeh, prøv nu at tage sko på, istedet for sandaler, og få så et liv.

Er forskellen på det anvendte fodtøj virkelig
afgørende for, om du har et liv ?
Du er lige så plat som dine fødder.

> Nå så fis da af, du mener jo alligevel ikke usenet er værd at bruge tid
> på.

Hvor har jeg noteret dêt ?
Igen en påstand fra din platte hjerne,
som vil pådutte andre, hvad de skal
mene om nyhedsgrupperne ???
Dermed er du en taber, og ikke
værd at bruge tid på.

> Sorry, så dumhed da.

Det handler ikke om nysgerrighed (eller nu ordet dumhed).
Det handler om at kommentere et hurtigt skimmet indlæg.
At jeg skal være nysgerrig er igen noget du prøver at putte
i skoene. Begge ord kom fra din visne mund, og det fortæller
mig, du både er dum og nysgerrig. Du havde ordene, og du
har dermed et forhold til dem, når du læser med og bringer
dem på banen..

> Men du kan bare ikke lade være med at skimme Åges indlæg..

Kan jeg sagtens. Nu var dette blot et indlæg jeg faldt over
som så mange andre, mens jeg skimmede emnerne.

> Det er måske noget fetish-noget?

Nu har jeg en del nyhedsgrupper jeg skimter igennem,
og at een af indsenderne tilfældigvis hedder Åge kan
næppe gøres til genstand for anvendelse af ordet fetish.
Men måske du er een af dem og finder det kinky at
anvende ordet ?? Du sidder sikkert nu og venter spændt
på en modreaktion ? *S*
Se, dêt vammelt.

> Ok, du er åbenbart bare dum, ikke nysgerrig.. Jeg beklager.

Begge ord har du nu uden succes anvendt to gange
i håb om en reaktion, og da de begge er forfattet
af din blegnende hjerne, behøver du ikke undskylde dem.
Jeg ved godt du er mindre bemidlet, men du behøver ikke
gøre det tydeligere ved at sige undskyld til mig. Jeg kan
godt tackle din svaghed og dit ønske om at spille op.
Som altid, så er spørgsmålet blot, hvor længe du
evner at holde ved.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 14-12-08 11:00

"Eque" <-> skrev i meddelelsen

> det anvendte fodtøj

> som dine fødder.

Jeg tror altså manden er skomager eller ejer skoforretning. Og hvis han ikke
gør så kunne han jo starte en skoforretnings-kæde, som eksempelvis kunne
hedde

"kaSKO".

Hihi

Fra : Ukendt

Dato : 14-12-08 11:32

> [...]

> Jeg tror altså manden er skomager eller ejer skoforretning. Og hvis han
> ikke gør så kunne han jo starte en skoforretnings-kæde, som eksempelvis

Du Åge ?
Jeg fornemmer du ikke er rigtig klog
Er det dig som har skabt begrebet "Kloge-Åge" ?

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 14-12-08 14:03

"Eque" <-> skrev i meddelelsen

> Du Åge ?

SV: Ja du Eque kasko

> Jeg fornemmer du ikke er rigtig klog

SV: Alle kan jo tage fejl

Hilsen Åge

Fra : Ukendt

Dato : 14-12-08 17:04

> SV: Alle kan jo tage fejl

Du kan både tage fejl og ikke
være rigtig klog. Dêt jo hele to
ting på een gang. Blir' spændende
at følge, hvad det tredje mon blir',
for så kan man jo næsten ikke
forlange mere af dig.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 14-12-08 17:46

"Eque" <-> skrev i meddelelsen

Blir' spændende
> at følge, hvad det tredje mon blir',
..

SV: Jo, du kan lige sko det bliver spændende

Fra : Ukendt

Dato : 14-12-08 17:58

"Åge Halldorsson" <aa.h@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> "Eque" <-> skrev i meddelelsen
>
> Blir' spændende
> .
>

> SV: Jo, du kan lige sko det bliver spændende

Skæve Thorvald ?
Er det derfor, du konstant går i ring ?
Hvis endelig du synes vi skal snakke sko,
så foretrækker jeg nogle som har den rigtige
størrelse..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 14-12-08 19:19

"Eque" <-> skrev i meddelelsen

> Er det derfor, du konstant går i ring ?

SV: ...og hvorfor er en boksering firkantet?

> Hvis endelig du synes vi skal snakke sko,
> så foretrækker jeg nogle som har den rigtige
> størrelse..

SV: Jamen du går da i for små sko.

Hilsen Åge

Fra : Ukendt

Dato : 14-12-08 23:17

> SV: ...og hvorfor er en boksering firkantet?

Vil et bud på dêt spørgsmål gi' dit liv mere indhold ?

Så er det heldigt, mit efternavn
ikke er Barfod.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 15-12-08 16:21

"Eque" <-> skrev i meddelelsen

> Så er det heldigt, mit efternavn
> ikke er Barfod.

---

"Barfod". hahahahaha og Hehe og hi - Du øhhh... Eque, hvad vil du mene om,
at vi laver en gruppe i stil med LINIE3. Jeg tror godt det kunne GÅ. Hvis du
synes om ideen, vil du så ikke være så flink at varSKO mig nogle uger i
forvejen. Man skal jo lige SKOles ind ind på genren.

PS: Af indlysende årsager bør gruppen kaldes LINIE2. Det er vi vel enige om.

Hilsen Åge

Fra : Ukendt

Dato : 15-12-08 23:56

> [...]
> du synes om ideen, vil du så ikke være så flink at varSKO mig nogle uger i
> forvejen. Man skal jo lige SKOles ind ind på genren.

Pas. Din humor er bare SÅ meget sidste års farve.

> PS: Af indlysende årsager bør gruppen kaldes LINIE2. Det er vi vel enige
> om.

Tror linje1 kan gøre det Åge.

Fra : Ukendt

Dato : 16-12-08 02:00

"Eque" <-> skrev i en meddelelse

> Pas. Din humor er bare SÅ meget sidste års farve.

Nå hva' fanden...det har Linie 3's også været i mange år.

Fra : Ukendt

Dato : 16-12-08 11:38

> Nå hva' fanden...det har Linie 3's også været i mange år.

Har ikke set deres shows i endnu flere år, men
måske Åge kan gi' et resumê.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 16-12-08 14:10

"Eque" <-> skrev i meddelelsen

> Har ikke set deres shows i endnu flere år, men
> måske Åge kan gi' et resumê.

SV

Resume fra Åge

De var sjove

Hilsen Åge

Fra : Ukendt

Dato : 16-12-08 15:10

"Åge Halldorsson" <aa.h@post.tele.dk> wrote in message

> Resume fra Åge
>
> De var sjove

Ja, på samme måde som nedgroede tånegle, havsnød, dansktop, og en væltet
trillebør med småsten

Fra : Ukendt

Dato : 16-12-08 15:16

> Ja, på samme måde som nedgroede tånegle, havsnød, dansktop, og en væltet
> trillebør med småsten
*LOL*.
Ta' den Åge.
Er sikker på, du snildt ka' gi' igen !
Venter spændt på næste vittighed fra dig af.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 16-12-08 20:53

"Eque" <-> skrev i meddelelsen

> Er sikker på, du snildt ka' gi' igen !
> Venter spændt på næste vittighed fra dig af.

Det kan jeg desværre ikke. Det er for meget næseringsk det der vitsværk. Der
er for meget næsering i hans tånegl.

Det er det mere LINIE3-ske jeg gør i.

Fra : Ukendt

Dato : 16-12-08 21:14

"Åge Halldorsson" <aa.h@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Det er det mere LINIE3-ske jeg gør i.

Nå ja.
Du nævnte vidst også noget i dên retning.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 17-12-08 08:44

"Eque" <-> skrev i en meddelelse

> "Alex Linaa" <www.linaa.com> skrev i en meddelelse

> *LOL*.
> Ta' den Åge.
> Er sikker på, du snildt ka' gi' igen !
> Venter spændt på næste vittighed fra dig af.

Hvad er det, Åge skal tage ?????

Hvad for en vittighed vil du have ???..... " Eque " Eller hvad ???

M.V.H....Benny..

Fra : Ukendt

Dato : 17-12-08 17:13

> Hvad er det, Åge skal tage ?????

- Dig ved hånden så i kan følges ad ?
Det er så yndigt, siger de.

> Hvad for en vittighed vil du have ???..... " Eque " Eller hvad ???

bob-bob-bob ?

Fra : Benny Mortensen

Dato : 18-12-08 08:08

"Eque" <-> skrev i en meddelelse

> "Benny Mortensen" <ingen@brugbar.inv> skrev i en meddelelse

> - Dig ved hånden så i kan følges ad ?
> Det er så yndigt, siger de.

> bob-bob-bob ?

Hvordan kan det være, jeg havde ventet et sådan svar ???

M.V.H....Benny..

Fra : Ukendt

Dato : 18-12-08 14:24

"Benny Mortensen" <ingen@brugbar.inv> skrev i en meddelelse

> Hvordan kan det være, jeg havde ventet et sådan svar ???

Helt sikkert fordi dit spørgsmål
i dên grad gjorde det forventeligt.

Fra : Hauge

Dato : 18-12-08 15:59

Eque wrote:
> Helt sikkert fordi dit spørgsmål
> i dên grad gjorde det forventeligt.

Men det mest forventelige er, at du åbenbart brokker dig over Åges indlæg om
den der døde, og du brøler videre helt OT i flere dage efter.. Dog sammen
med Tåge selv..
Hvorfor ikke smutte over i dk.snak, hvor der sidder en masse andre uden
indhold i deres liv?

/Hauge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 17-12-08 08:42

> Ja, på samme måde som nedgroede tånegle, havsnød, dansktop, og en væltet
> trillebør med småsten

Det vidste vi godt du ville mene ))))

M.V.H...Benny..

Fra : Ukendt

Dato : 16-12-08 15:15

"Åge Halldorsson" <aa.h@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> "Eque" <-> skrev i meddelelsen

> SV
>
> Resume fra Åge
>
> De var sjove
>
> Hilsen Åge

Hvilket år ?

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 16-12-08 20:50

"Eque" <-> skrev i meddelelsen

> Hvilket år ?

Helt afgjort ja

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 17-12-08 08:40

"Eque" <-> skrev i en meddelelse

> [...]
> Er det derfor, du konstant går i ring ?
> Hvis endelig du synes vi skal snakke sko,
> så foretrækker jeg nogle som har den rigtige

Hvorfor er der slet ingen, der vil lege med Skæve Thorvald ???

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 13-12-08 11:29

"Eque" <-> skrev i meddelelsen

> Du træder nærmest vande på den ulykkelige
> begivenhed. Hvorfor vil du dele det med os andre ???

Sådan er det med kendte folk. der er man interesseret i når det går godt og
skidt. Jeg selv er ret nysgerrig efter hvorfor Helle kunne gøre det hun
gjorde. Johnny har forøvrigt lobvet at han nok skal fortælle
mere til befolkningen når bølgerne har lagt sig. Han ved godt sel (og
accepterer) at vi gerne vil vide mere. Selv om det ikke kommer os ved.
´
Mange er jo også nysgerrige når der er bryllup og barnedåb og hvad ved
jeg. Da er der ingen som brokker sig. Det er nøjagtig det samme når der sker
sådan noget som nu. Da er mange nøjagtig lige nysgerrige. Det er
betingelserne indenfor showbizz. De ved delltagerne godt. Og det lever (og
må de leve) med.
Det er ligesom noget der følger med

Hilsen Åge

Fra : Ukendt

Dato : 14-12-08 10:48

> Mange er jo også nysgerrige når der er bryllup og barnedåb og hvad ved
> jeg. Da er der ingen som brokker sig.

Det er også en glædelig begivenhed.

> Det er nøjagtig det samme når der sker sådan noget som nu.

Jeg synes derimod, at det er noget helt andet.
Man bør lade familien få fred i den første
allersværeste tid, og så kan man langsomt
nærme sig familien og den stærkt tragiske hændelse.

> Da er mange nøjagtig lige nysgerrige.

Ja. Men ofte bør denne nysgerrighed lægges
lidt på hylden. I sådan en svær tid er jeg sikker på,
familien snildt kan undvære pressens ofte hårde medfart.

> Det er betingelserne indenfor showbizz. De ved delltagerne godt. Og det
> lever (og må de leve) med.

Det er netop typer som dig, de evigt nysgerrige og snagende
efter "friskt blod" som har skabt, og holder gang i dên maskine.
Af og til er det godt at ta' en slapper og lade
de kendte, eller mennesker i det hele taget, få mulighed
for at kunne trække frisk luft.
Og så hjælper det ikke, du undskylder dig med
at "det må de leve med, fordi de er kendte".
Nok er de kendte, men de er også mennesker
som alle andre. Og de færreste vil nok synes om,
at få sagen og billederne blæst op i sensationsstørrelse.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 14-12-08 11:13

"Eque" <-> skrev i meddelelsen

> Ja. Men ofte bør denne nysgerrighed lægges
> lidt på hylden. I sådan en svær tid er jeg sikker på,
> familien snildt kan undvære pressens ofte hårde medfart.

SV: Arrrrrr...... sån synes jeg ikke det kan stilles op. De er klart, at de
godt kan undvære den bevågenhed i en svær situation. Men hvis de vil undvære
den i de triste situationer, så må de altså også undvære den i de glædelige
situationer. Noget for noget. Men det vil de jo nok være kede af.
Når de derfor selv har kørt wældigt med på vognen da det gik godt, så har
de hos mange fået oparbejdet en publikumsinteresse for deres liv. Og når de
har det, så betyder det jo selvsagt altså at disse personer også gerne vil
følge med når det går skidt.

> Det er netop typer som dig, de evigt nysgerrige og snagende
> efter "friskt blod" som har skabt, og holder gang i dên maskine.

SV: Det så sandelig lige så meget de mange kendisser selv som holder gang i
vognen. Det lever de faktisk af. Hvis ingen kendte dem, havde de intet at
leve af.

> Og så hjælper det ikke, du undskylder dig med
> at "det må de leve med, fordi de er kendte".

SV: Jamen så må de jo altså også lade være med at stille velvilligt op når
det går godt. Da smiler de jo over hele hovedet. Og scorer kassen.

> Nok er de kendte, men de er også mennesker
> som alle andre. Og de færreste vil nok synes om,
> at få sagen og billederne blæst op i sensationsstørrelse.

SV: Helt klar, men vi er heller ikke kendisser som lever af omtale i
pressen. Hvis vi gjorde det, så må vi sgu også tage de trælse situationer
med.

Hilsen Åge

Fra : Ukendt

Dato : 14-12-08 11:30

> De er klart, at de godt kan undvære den bevågenhed i en svær situation.

Fint. Så er vi jo enige.

> Men hvis de vil undvære den i de triste situationer, så må de altså også
> undvære den i de glædelige situationer.

Nej. Man må godt kunne skelne, selvom de er kendisser.

> Noget for noget.

Sørgerligt du ikke kan se, du gør
dem til genstande istedet for levende mennesker.

> [...]
> har de hos mange fået oparbejdet en publikumsinteresse for deres liv. Og
> når de har det, så betyder det jo selvsagt altså at disse personer også

Jeg synes døden er en meget personlig ting (!),
og man bør i den sværeste tid lægge denne "byttehandel"
lidt på hylden og først senere åbne op for 'historien'.
Der er jo også børn i familien, endda i den svære alder,
og disse har næppe ønsket sig at blive blæst op på forsiden
af aviserne.

> SV: Det så sandelig lige så meget de mange kendisser selv som holder gang
> i vognen. Det lever de faktisk af. Hvis ingen kendte dem, havde de intet
> at leve af.

Jeg synes det er menneskeligt at være lidt mere
diskret, når det er en meget personlig og dyb
tragisk begivenhed som har fundet sted.
Selv ved dødsfald skal det åbenbart være et cirkus.
Det er nærmest uanstændigt.

> SV: Jamen så må de jo altså også lade være med at stille velvilligt op når
> det går godt. Da smiler de jo over hele hovedet. Og scorer kassen.

Det handler ikke om penge.

> SV: Helt klar,

Se, vi er enige igen.
Der behøver efterfølgende
ikke være et 'men'.

> men vi er heller ikke kendisser som lever af omtale i pressen.

Det handler ikke om vi og de.
De er stadig mennesker som alle andre.
Man kan måske gå så vidt og sige,
børnene er gidsler.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 14-12-08 14:05

"Eque" <-> skrev i meddelelsen

> Det handler ikke om penge.

SV: NÅ! - så er det jo underligt, at de gider det der stillen op i de
glædelige situationer. Det gør vi andre da ikke???

Hilsen Åge

Fra : Ukendt

Dato : 14-12-08 17:04

"Åge Halldorsson" <aa.h@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> "Eque" <-> skrev i meddelelsen

> SV: NÅ! - så er det jo underligt, at de gider det der stillen op i de
> glædelige situationer. Det gør vi andre da ikke???

Du har jo ikke noget at byde på,
så det er faktisk et klogt valg, kloge-Åge.

Nu du er så godt igang kan du ringe og høre Johnny,
hvad de har fået af bladene for at følge dem til graven.

Og for at rette tråden ind på rette spor igen,
så er det din massive markedsføring af ulykken
som går for vidt.

Så nu er vi tilbage ved udgangspunktet, at hvis
folk finder det interessant, så skal de nok selv
opsøge informationen uden du behøver spamme
gruppen til med 'Breaking News'..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 14-12-08 10:53

"Åge Halldorsson" <aa.h@post.tele.dk> skrev i meddelelsen

Ekstra Bladet og BT hart i dag søndag reportage fra begravelsen i Hurup.

Nu har KANDIS jo lavet mange sentimentalæe sange, som kan passe til mange
sørgelige situationer. Jeg var inde at kigge på deres Top
20-afstemningsliste. Der ligger en sang som nummer 3 og 5, som man godt kan
få til at passe til situationen. det er "Et lille lys vil jeg tænde" og
"Tårer fra himlen"
Her er musikvideoen til "Et lille lys vil jeg tænde". Her kan man se den,
hvis man kører præsis 5 minutter ind i videoen

Her er videoen - gå 5 minutter ind i videoen
http://www.youtube.com/watch?v=Vl5NmXqfz9I
Her er teksten til "Et lille lys"
http://kandis.dk/index2.php?item=302&disco_track_id=356&discoid=61

Her er teksten til den anden sang som hedder "Tårer fra himlen"
http://kandis.dk/index2.php?item=302&disco_track_id=359&discoid=61

Det må blive ret svært for Johnny at stå at synge disse trekster (og mange
andre), når de kører hen i det sentimentale. Jeg tror det er alt for tidligt
at starte op igen den 3. januar. Der er kun 3 uger.

Jeg tror der vil ske det at KANDIS skærer koncertkalenderen drastisk ned. I
dag vil de højst spille 200 steder om året. Jeg tror det ender med at de
højst vil give halvt så mange koncerter og at de holder pause indtil
februar.
KIM OG HALLO og BLUE HAWAI vil nok overtage mange af KANDISs koncerter,
efter aftale med arangører rundt i landet. Diss to grupper har jo allerede
overtaget flere af KANDISs arrangementer i december.
Det bliver nok sådan alle disse 3 grupper vil spille omkring 100 steder
hver.

Hvad tror i ?

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 14-12-08 10:55

"Åge Halldorsson" <aa.h@post.tele.dk> skrev i meddelelsen

> JOHNNY HANSENS KONE DØD

EKSTRA BLADET OG BT:
Idag søndag kan man læse Johnnys afskedstale og Helles afskedsbrev.