Jean Michel Jarre
Fra : Hauge

Dato : 08-12-08 20:54

Hejsa

Er der nogen her der skal til Jarre koncert til maj næste år, i hhv. Århus
eller Herning?

Mvh Hauge

Fra : Ukendt

Dato : 08-12-08 23:00

> Hejsa
>
> Er der nogen her der skal til Jarre koncert til maj næste år, i hhv. Århus
> eller Herning?
>
> Mvh Hauge

Lyder da ikke som en dårlig ide
Er billetterne sat til salg?

Fra : Hauge

Dato : 09-12-08 05:17

Hej
Allan Krautwald wrote:
> Lyder da ikke som en dårlig ide

Nej vel.

> Er billetterne sat til salg?

Jæps, fra i går kl 10 på Billetnet.

Mvh Hauge

Fra : Henrik Laursen

Dato : 09-12-08 11:05

"Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> wrote in

> Hej
>
> Nej vel.

> Jæps, fra i går kl 10 på Billetnet.
>
> Mvh Hauge

Lidt hamper priser taget i betragtning af at der er en global penge krise.
http://www.billetnet.dk/html/artist.htmI?l=DK&artist=JEAN+MICHEL+JARRE

Tror nok med et år som 2009 at folk godt kan finde andre ting at bruge
deres penge på med de advarsler at Dansk Industri har kommet med om
massefyringer i hele landet.

--
Henrik Laursen

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 09-12-08 11:46

Henrik Laursen <nomail@dont-like-spam.com> wrote:

> "Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> wrote in

> Lidt hamper priser taget i betragtning af at der er en global penge krise.
> http://www.billetnet.dk/html/artist.htmI?l=DK&artist=JEAN+MICHEL+JARRE

Og når folk som ellers har råd til disse ting lader være fordi de er
bange så går det først ned af bakke ...

/thomas

Fra : Martin

Dato : 10-12-08 20:22

> Og når folk som ellers har råd til disse ting lader være fordi de er
> bange så går det først ned af bakke ...

Det kan ikke siges bedre! Meget af forklaringen på den aktuelle krise ligger
i psykologi/massehysteri.

Martin

Fra : Ukendt

Dato : 09-12-08 13:31

"Henrik Laursen" <nomail@dont-like-spam.com> skrev i en meddelelse

> Lidt hamper priser taget i betragtning af at der er en global penge krise.
> http://www.billetnet.dk/html/artist.htmI?l=DK&artist=JEAN+MICHEL+JARRE

Hmmm...det er da ganske almindelige priser?

Fra : Hauge

Dato : 09-12-08 16:02

Hej
Allan Krautwald wrote:
> Hmmm...det er da ganske almindelige priser?

Ja helt enig, hvis krisen kradser, så er det vist fordi de i forvejen har
sat sig i en gæld der langt overgår deres formåen. Men det er vist udenfor
denne gruppes ide.

Jeg glæder mig, og det rager mig ganske lidt, at min billet koster 800 kr.
for første række i Århus

Mvh Hauge der tænker på at tage med til den i Herning også til trods for
"krisen"

Fra : Martin

Dato : 10-12-08 20:19

> Hejsa
>
> Er der nogen her der skal til Jarre koncert til maj næste år, i hhv. Århus
> eller Herning?

Yes, jeg skal. Det fede ved sidste års Oxygene-tur var, at det var så "live"
som det var. Jeg savnede dog at høre andre numre end dem fra Oxygene. Det
bliver der heldigvis rådet bod på nu - og så kun et år efter. Som Jarre-fan
kan man dårligt ønske sig bedre julegave.

Martin

Fra : Hauge

Dato : 10-12-08 21:22

Hejsa
Martin wrote:
> Yes, jeg skal.

Fedt. Århus elelr Herning?

> Det fede ved sidste års Oxygene-tur var, at det var så
> "live" som det var.

Enig.

> Jeg savnede dog at høre andre numre end dem fra
> Oxygene.

Dem har jeg så hørt ved et par andre koncerter, f.eks. den lille intime
koncert i Gdansk Polen (170.000 tilskuere)

> Det bliver der heldigvis rådet bod på nu - og så kun et år
> efter. Som Jarre-fan kan man dårligt ønske sig bedre julegave.

Glæd dig, jeg er ret overbevist om at det bliver fedt.

Mvh Hauge

Fra : Martin

Dato : 10-12-08 23:26

> Hejsa
>
> Fedt. Århus elelr Herning?

Herning, da jeg bor 10 km fra Herning. Men overvejer kraftigt at tage Århus
med også - må nok hellere snart beslutte mig.

> Dem har jeg så hørt ved et par andre koncerter, f.eks. den lille intime
> koncert i Gdansk Polen (170.000 tilskuere)

Foruden Oxygene i Skive sidste år har jeg været til Aero. Desuden så jeg ham
til H C Andersen showet i 2005, hvor han leverede en formidabel præstation -
selv anmelderne var begejstrede.

Han må godt spille noget fra Chronologie denne gang

Martin

Fra : Hauge

Dato : 11-12-08 06:23

Martin wrote:
> Herning, da jeg bor 10 km fra Herning. Men overvejer kraftigt at tage
> Århus med også - må nok hellere snart beslutte mig.

Ja det er nok nødvendigt at skynde sig lidt. Kunne da se at 2 timer efter
jeg bestilte, var de forreste ledige pladser på række 9 i Århus, fik selv på
1.

> Foruden Oxygene i Skive sidste år har jeg været til Aero.

Var også selv til Aero, har været til Chronologie i Berlin engang i vistnok
'93.

> Desuden så
> jeg ham til H C Andersen showet i 2005, hvor han leverede en
> formidabel præstation - selv anmelderne var begejstrede.

Det var jeg så ikke, da der ikke var andet end Jarre jeg gad se, så det var
for dyrt for 2 numre.

> Han må godt spille noget fra Chronologie denne gang

Jaaahh, enig

Men.. Der er meeeeeget lang tid til maj næste år.. Snøft..

Mvh Hauge

Fra : Martin

Dato : 11-12-08 17:17

> Det var jeg så ikke, da der ikke var andet end Jarre jeg gad se, så det
> var for dyrt for 2 numre.

Faktisk spillede han kun ét nummer. Det var til gengæld en super udgave af
Rendez-Vous 2 med laserharpe og det hele.

Martin

Fra : Hauge

Dato : 11-12-08 17:21

Martin wrote:
> Faktisk spillede han kun ét nummer. Det var til gengæld en super
> udgave af Rendez-Vous 2 med laserharpe og det hele.

Det er rigtigt nok, har den liggende rippet fra DR dengang de sendte det
live.
Men du skulle nu have været i Gdansk og se og høre ham, stod 15-20 meter fra
scenen i midten

Mvh Hauge