Hvilken march?
Fra : Aragorn Elessar

Dato : 07-12-08 22:56

Davs allesammen.

Hvilken march er dette?
http://www.bmwmc.dk/March.mp3

Jeg sidder her og er ved at gå op i en spids.
Jeg VED jeg har hørt den før, men hvor og hvad den hedder - det er det,
der er ved at drive mig til vanvid.
Det er muligt at det er en film jeg har hørt den i, men jeg er sgutte
sikker - så enhver hjælp til at hitte titlen er velkommen.

På forhånd mange tak.

Venlig hilsen

Aragorn.

www.bmwmc.dk
www.politimotorcykler.dk

Fra : MicJen

Dato : 09-12-08 08:42

Hmm... ja det lyder bekendt...

Jeg ville sige en eller anden krigsfilm fra 60'erne eller 70'erne hvor de
præsenterer skuespillerne (efter filmen som de havde for vane dengang).

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 09-12-08 20:53

MicJen skrev:
> Hmm... ja det lyder bekendt...
>
> Jeg ville sige en eller anden krigsfilm fra 60'erne eller 70'erne hvor de
> præsenterer skuespillerne (efter filmen som de havde for vane dengang).
>
> Mvh

Hejsa.

Hum-bum...jaeh...det lyder ikke usandsynligt.
"Kellys Helte" er den ikke fra, den sad jeg og så forleden.
Så er der bare en hulens masse andre krigsfilm at gennemgå.
Det KUNNE selvfølgelig være en passende undskyldning for at sidde og se
en helvedes masse gode film her i vintermørket.

Er der slet ingen marchkyndige til stede, eller folk med styr på
soundtracks?

Venlig hilsen

Aragorn.

www.bmwmc.dk
www.politimotorcykler.dk

Fra : Max

Dato : 10-12-08 09:39

Hej Aragorn Elessar

> Er der slet ingen marchkyndige til stede, eller folk med styr på
> soundtracks?

Måske du skulle løbe risikoen og spørge i dk.kultur.film ?

--
Mvh Max

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 11-12-08 01:27

Max skrev:
> Hej Aragorn Elessar

> Måske du skulle løbe risikoen og spørge i dk.kultur.film ?

Go' plan. Takker for input.

Venlig hilsen

Aragorn.

www.bmwmc.dk