Frokost-spisested i Køge
Fra : Sabina H.

Dato : 25-12-08 22:26

ja, det her hører nok mere under kulturen i kultur.mad+drikke, men jeg
spørger alligevel..

Vi står om 14 dage og skal have vores nærmeste familie (ca 10 - 12 mand) med
ud og spise frokost i køge en lørdag, stedet må gerne være restaurant
agtigt, hyggeligt med mulighed for eventuel at sidde lidt afsides og
hyggesnakke - god mad siger vel sig selv, men ikke domineret af fisk på
menukortet....

vi har undersøgt højt og lavt, internet og spurgt folk i omegnen, men er
ikke kommet et svar nærmere....
derfor tyer jeg nu herind.... alle muligheder og forslag modtages med
kyshånd....

men inden nogle spiller smarte ;) nej, vi kan ikke bare invitere dem hjem,
og nej, andre steder end køge er ikke en umiddelbar mulighed....
--
Knus,
Sabina

Fra : kim rasmussen

Dato : 25-12-08 22:39

Det bedste sted i Køge : skipperkroen i havnen.....
hilsen Kim

Fra : Sabina H.

Dato : 25-12-08 23:09

"kim rasmussen" <kim@lechef.dk> wrote in message
> Det bedste sted i Køge : skipperkroen i havnen.....

i havnen?? ;) forhåbentlig mener du på havnen*G*
--
Knus,
Sabina

Fra : kim rasmussen

Dato : 25-12-08 23:33

ohhh yes....sorry

Fra : Sabina H.

Dato : 26-12-08 10:31

> ohhh yes....sorry
> Hilsen Kim

No problem ;)

kan du fortælle lidt mere om det? atomosfære, stil og lign....
--
Knus,
Sabina

Fra : Erik Olsen

Dato : 26-12-08 11:16

Sabina H. wrote:

> kan du fortælle lidt mere om det? atomosfære, stil og lign....

Jeg har spist frokost der for en 6-7 år siden, det var udmærket, og
hyggelig stemning.

--
Venlig hilsen/Best regards
Erik Olsen

Fra : kim rasmussen

Dato : 27-12-08 00:23

Gammeldaws krostue med dejlige danske retter og en slyngelstue,deres stegt
flæsk med persillesauce ad libitum er suveræn..........
Eller frisk stegt rødspætte ......