Fondue - ostesovs
Fra : Ukendt

Dato : 25-12-08 01:09

Er der nogen der kender en go' testet opskrift på en oste fondue sovs?

Jeg har aldrig selv prøvet det,og det er min bror der skal have det nytårs
aften.
Og for at det ikke skal blive helt kikset, har jeg lovet at spørge her.
Forslag til hvad man sætter på pindene, og spiser, og drikker til, er også
MEGET velkomne, sku' jeg hilse og sige.

Fra : jos

Dato : 25-12-08 14:06

Suede wrote:
> [...]
> her. Forslag til hvad man sætter på pindene, og spiser, og drikker
> til, er også MEGET velkomne, sku' jeg hilse og sige.
udmærket opskrift:
http://www.scanpan.dk/Opskrifter/CheeseFondue

finn