Syltetragt / marmeladetragt
Fra : Martin Larsen

Dato : 22-12-08 11:47

Hej gruppe

Jeg søger en ståltragt med stor åbning til marmelade- og
saftfremstilling mm. Det kaldes ofte en marmeladetragt eller syltetragt.

Men hvor finder man en sådan en? En googling har kun vist mig at
isabellasmith.com har haft en på et tidspunkt (dvs. i googles cache),
men det hjælper jo ikke rigtigt.

En rundspørge til forskellige isenkræmmere har heller ikke givet
resultat. De fleste aner ikke engang hvad jeg snakker om!

Hilsen
Martin

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 22-12-08 14:35

http://www.emmers.dk/product_info.php?cPath=34&products_id=1170

--
Johan Holst Nielsen
Freelance PHP Developer - http://phpgeek.dk

Fra : uh

Dato : 23-12-08 11:13

"Martin Larsen" <want@no.spam> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> En rundspørge til forskellige isenkræmmere har heller ikke givet resultat.
> De fleste aner ikke engang hvad jeg snakker om!

Hej Martin. Jeg havde selv brug for en sådan for år tilbage og vidste ikke
de fandtes, så jeg skar bare en del af forneden, af en almindelig stor
tragt, den virker stadig fint.
mvh uh

Fra : Kirsten Marker

Dato : 24-12-08 08:26

Du kan med garanti købe den her: www.hjemmeproduktion.dk
har desværre ikke tid til at undersøge det for dig....
mvh/kirsten