Gætteleg: Gæt en restaurant
Fra : Morten

Dato : 15-12-08 13:11

Hej

Som overskriften antyder, hermed en lille gætteleg.
Der skal gættes en restaurant i København eller relativt tæt på.
Den skulle være rimeligt centralt placeret (uden jeg dog kan sige nærmere om
hvad det vil sige)
Der skulle eftersigende være plads ca. 200 personer.

Menuen er som følger:
Bagt marinerede tigerrejer på spyd,serveret m. Tomatpersille salat m.
Couscous, hertil safran aioli.
Salviestegt kronhjortfilet, serveret m. Bagte svampe,forårsløg og pastinak
m.honning og balsamico, pom. Anna.
Marineret skovbær i hyldeblomst,samt vildtsauce tilsmagt m. Vanille.
Choko-confektkage m. Vanille is og bærcoulis.

Lad os høre nogle bud :)

Mvh
Morten

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 15-12-08 14:14

Morten skrev:

> Som overskriften antyder, hermed en lille gætteleg.
> Der skal gættes en restaurant i København eller relativt tæt
> [...]

Hvis det havde været sommer, havde jeg gættet på "Skovly"
på Dyrehavsbakken. Nu gætter jeg på "Påfuglen" i Tivoli,
som vistnok har vinteråbent.

--
Herluf :·)

Fra : Morten

Dato : 16-12-08 09:08

> Hvis det havde været sommer, havde jeg gættet på "Skovly"
> på Dyrehavsbakken. Nu gætter jeg på "Påfuglen" i Tivoli,
> som vistnok har vinteråbent.

Godt bud, men desværre ikke :)

Mvh
Morten

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 15-12-08 14:32

"Morten" <tilt_uz468@hotmail.com> wrote in

> [...]

> Marineret skovbær i hyldeblomst,samt vildtsauce tilsmagt m. Vanille.
> Choko-confektkage m. Vanille is og bærcoulis.

Det er jo egentlig en temmelig ordinær menu, der ikke siger ret meget om
hvilken restaurant der er tale om. Et par stikord om restaurantens
sædvanlige udvalg eller type, hvilke vine der serveres og prislejet ville
have gjort gættelegen mere interessant.