To mænd vågner op i en kvindeverden! Hjælp~
Fra : giordani33@hotmail.c~

Dato : 22-12-08 13:55

Har ledt og ledt. Er der mon nogen, der kan hjælpe mig? Hvad hedder
den (tjekkiske?) film, hvor to mænd (tidligere kriminelle) bliver
frosset ned i stedet for at få en fængselsstraf. En dag "i fremtiden"
bliver de frosset op igen og befinder sig i et univers kun bestående
af smukke kvinder. Først er de lykkelige og tænker: Slaraffenland! -
alle de kvinder man kan score. Men så går situationens alvor op for
dem. Børn bliver fremstillet i reagensglas og kommer ud på samlebånd.
Morgenmad består af kunstige ting, f.eks. et æg, der er inde i et
plastikæg. Alle har så vidt jeg husker hvidt tøj på og går rundt i
noget der minder om et kæmperumskib. På et tidspunkt forelsker de to
mænd sig i to kvinder og forsøger at flygte. De har fået at vide, at
alt udenfor er ødelagt af atomeksplosionen. Men de stikker af i et
rumlandskab og støder overraskende nok på en væg og en dør, der fører
ud i naturen. En fugl flyver i luften og de ved, at der er sikkert
udenfor. De finder ud af at "overkvinden" i virkeligheden er en mand.

Stemningen i filmen er humoristisk - uselvhøjtidelig. Men jeg husker
også at den var spændende.

Kan en eller anden hjælpe mig med at finde ud af hvad filmen hedder,
så jeg kan vise den til min søde mand?

Fra : Morten Steen

Dato : 22-12-08 22:23

> Kan en eller anden hjælpe mig med at finde ud af hvad filmen hedder,
> så jeg kan vise den til min søde mand?

Hehe, den polske klassiker "Sexmissionen".

http://www.imdb.com/title/tt0088083/

Morten

Fra : Optimus Prime

Dato : 23-12-08 11:38

Morten Steen skrev:
> Hehe, den polske klassiker "Sexmissionen".

Den er jævnligt oppe at vende her i gruppen mener jeg... Kan selv svagt
huske den blev vist i dansk tv for en del (+20) år siden...

Er den til at finde på dvd, torrent eller lign.? med engelske tekster er
okay

Fra : Morten Steen

Dato : 23-12-08 15:21

> Er den til at finde på dvd, torrent eller lign.? med engelske tekster er
> okay

Ja, den er udgivet på DVD. Er ikke 100% sikker på region, men der er i hvert
fald engelske tekster på.

Morten

Fra : Tue Sørensen

Dato : 25-12-08 13:04

On 23 Dec., 15:21, "Morten Steen" <morte...@SLETfilm.dk> wrote:

> Ja, den er udgivet på DVD. Er ikke 100% sikker på region, men der er i hvert
> fald engelske tekster på.

Såvidt man kan se på Amazon er den kun kommet på amr. region 1.

- Tue

Fra : giordani33@hotmail.c~

Dato : 03-01-09 11:45