Årets Oscarvært ...
Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 12-12-08 16:59

Hugh Jackman. Den var der vist ikke nogen, der havde regnet ud. Jeg
aner ikke, om han er sjov, og det er sgu vigtigt, at han er sjov.

http://www.oscars.org/press/pressreleases/2008/08.12.12.html

Fra : Zeki

Dato : 13-12-08 09:56

"Peter Brandt Nielsen" <peterbrandtnielsen@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Hugh Jackman. Den var der vist ikke nogen, der havde regnet ud. Jeg
> aner ikke, om han er sjov, og det er sgu vigtigt, at han er sjov.

Er det ikke første gang det ikke er en amerikaner der er vært?

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 13-12-08 02:19

Zeki skrev:

> Er det ikke første gang det ikke er en amerikaner der er vært?

Dengang de kørte med flere medværter, var der tilsyneladende nogle
engelske skuespillere med, og endda en enkelt australier, Paul Hogan.

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 13-12-08 11:50

Peter Brandt Nielsen <peterbrandtnielsen@gmail.com> wrote in news:e5ef62c0-
6bed-44ba-8ef8-dbbd58ef35f0@b38g2000prf.googlegroups.com:

> Hugh Jackman. Den var der vist ikke nogen, der havde regnet ud. Jeg
> aner ikke, om han er sjov, og det er sgu vigtigt, at han er sjov.

Han har ihvertfald erfaring og et mangesidet underholdsningstalent. Har
været vært for Tony Awards 2003-2005:

http://uk.youtube.com/watch?v=NhBds_RjrD4
http://uk.youtube.com/watch?v=W10SpFW6Hlk&feature
http://uk.youtube.com/watch?v=VMVQGj2yJY8

Tony Awards havde ingen vært i 2006 og 2007.

Fra : Tove Krieger

Dato : 13-12-08 12:04

In news:Xns9B737849E10B8kentoldhoj@oldhoj.dk,
Kent Oldhøj <oldhoj@gmail.com> typed:
> [...]
>
> Han har ihvertfald erfaring og et mangesidet underholdsningstalent.
> Har været vært for Tony Awards 2003-2005:

Efter at have set de klip, kan der der da ikke være nogen tvivl om, at han
vil være en aldeles fremragende vært ved årets oscaruddeling. Han er en god
entertainer foruden at han er en god skuespiller. Charme har han jo til
overflod.

Så må man bare håbe, at han denne gang får "tisset af" inden han går på
scenen, og ikke som for nylig hvor han skulle både synge, danse og løfte en
dame samtidig, det kunne hans blære vist ikke li'. LOL

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 14-12-08 11:27

> Hugh Jackman. Den var der vist ikke nogen, der havde regnet ud. Jeg
> aner ikke, om han er sjov, og det er sgu vigtigt, at han er sjov.

Det er rart, at akademiet endelig har fattet, at det skal være en showman,
der løfter arven efter Billy Crystal, og ikke de røvkedelige komikere.

Mark

Websted:
http://mark.gazel.dk/

Fra : Anders Houmark

Dato : 14-12-08 16:41

"Mark Thomas Gazel" <markgazel@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det er rart, at akademiet endelig har fattet, at det skal være en showman,
> der løfter arven efter Billy Crystal, og ikke de røvkedelige komikere.

Han virker cool nok ham Hugh. Virkelig imponerende i de videoklip der er
postet herinde, hvordan han kan sparke benet så højt op samtidig med at han
synger

Er der nogen der ved hvilken dato og tv station Oscar tingen bliver sendt
på?

Mvh Anders

Fra : Tove Krieger

Dato : 14-12-08 21:22

In news:XdmdncOBHPpvtdjUnZ2dnUVZ8tqdnZ2d@giganews.com,
Anders Houmark <no@email.available.dk> typed:

> Er der nogen der ved hvilken dato og tv station Oscar tingen bliver
> sendt på?
>
> Mvh Anders

Det kan du se her.:

http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articleid=2250&zoneid=5

Det er natten mellem den 22. og 23/2. TV2 Film sender direkte, medens DR2
sender sammendrag aftenen efter.

Fra : PerX ...

Dato : 14-12-08 19:41

In article <e5ef62c0-6bed-44ba-8ef8-dbbd58ef35f0
@b38g2000prf.googlegroups.com>, peterbrandtnielsen@gmail.com says...
> Hugh Jackman. Den var der vist ikke nogen, der havde regnet ud. Jeg
> aner ikke, om han er sjov, og det er sgu vigtigt, at han er sjov.
>
> http://www.oscars.org/press/pressreleases/2008/08.12.12.html

Af de interviews jeg har set virker han som en lun fætter, men de har jo
ikke den store frihed når de laver de der shows: At læse på teleprompter
- ja tak.

Men det er jo meget godt det ikke er en amerikaner *g*