erfaring med GLIDE CRUISE
Fra : nielserik.wille@gmai~

Dato : 28-12-08 06:36

jeg har fået nogle dåser Hempel GLIDE CRUISE bundmaling, normalt
bruger jeg Mille Extra,
er Glide Cruise lige lige så godt, og kan det males oven på mille
extra,er det nogen der haar erfaring med det
mvh
Niels Erik

Fra : Jan H. Drejer

Dato : 29-12-08 21:27

Hej vi er et par stykker i Aalborg sejlklub som har brugt det i et par år,
det er efter min erfaring det bedste jeg har brugt, der var næsten ingen
begroning ved optagning, det der var kunne skylles og børstes af med blød
børste. Men det bedste var at det føltes til at båden gik hurtigere end før
(mille exstra) særlig i let vind og i accelleration i vendinger når vi
sejler kapsejlas. Så glæd dig til næste sæson.
Der kommer også glide Cruise på til foråret hvor turen går til Middelhavet i
et års tid.

sejlerhilsen

Jan