Hjemmebygget styrepult?
Fra : Fynbo

Dato : 23-12-08 11:01

Hej gruppe.

Jeg vil gerne forsøge mig med at bygge min egen styrepult
i krydsfinér og belægge den med fiber.

Den skal bygges i en Crescent 498, men mangler lidt tegninger/mål
på de forskellige plader.

Nogen der kan hjælpe med dette?

PFT

Fynbo

Fra : Varly Fich Jespersen

Dato : 24-12-08 15:35

Jeg har en form til crescent styrepult liggende, mangler lige lidt
spartling, den kan du evt låne så du kan lave en i ren glasfiber

Fra : Fynbo

Dato : 24-12-08 19:12

"Varly Fich Jespersen" <varly@ny-post.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har en form til crescent styrepult liggende, mangler lige lidt
> spartling, den kan du evt låne så du kan lave en i ren glasfiber

Hej Varly.

Mange tak for tilbuddet, men jeg har flækket en sammen i formiddag
i finér. Mangler bare at runde hjørner og lave huller, så er den klar
til at beklæde.

Foreløbig resultat kan ses her:
http://www.katrine2003.dk/DSC00115

Fynbo