Nytårs torsk i Lillebælt eller ved Nyborg ~
Fra : Frank Mikkelsen

Dato : 19-12-08 13:16

Hej Gruppe er der nogen der ved om det er muligt at fange et par nytårs
torsk i Lillebælt eller ved Nyborg?
Og ved hvor der er et slæbested der er åbent så vi kan sætte jolle i.
Eventuelt et telefon nummer på havnemesteren eller lign.

På forhånd tak

Frank

Fra : PK Johnsen

Dato : 19-12-08 16:49

Hej
Du kan gratis sætte båd i vandet under den nye bro
fra Jyllands siden ( Lillebælt)
mvh
P Johnsen

Fra : Morten

Dato : 19-12-08 22:46

> [...]
> Og ved hvor der er et slæbested der er åbent så vi kan sætte jolle i.
> Eventuelt et telefon nummer på havnemesteren eller lign.

Hej hvis du vil i i Nyborg kan man købe endags-kort til bommen/slæbestedet
på havnen ved den nærmeste tankstation

Morten

Fra : Lars Thorborg

Dato : 20-12-08 20:12

Hej Frank

Dit spørgsmål hører vist rettelig til i dk.fritid.lystfiskeri
Held og lykke med fiskeriet

Hilsen Lars Thorborg

Fra : Torben Bach

Dato : 20-12-08 20:44

Lars Thorborg wrote:
> Hej Frank
>
> Dit spørgsmål hører vist rettelig til i dk.fritid.lystfiskeri
> Held og lykke med fiskeriet
>
> Hilsen Lars Thorborg
Klip

Men det går jo fint alligevel - også i denne gruppe - eller ??
--
\\\\////
(@@)

Torben

Fra : Lars Thorborg

Dato : 21-12-08 11:48

Dit indlæg er ikke helt OT, men i den anden NG er der masser af viden om det
aktuelle fiskeri, gode steder m.m. Prøv den, hvis du ikke kender den i
forvejen...

Hilsen Lars

Fra : Calle e mann fro Syn~

Dato : 21-12-08 22:21

"Lars Thorborg" <lars.thorborg@mail.dk> skrev i meddelelsen
> Dit indlæg er ikke helt OT, men i den anden NG er der masser af viden om
> det aktuelle fiskeri, gode steder m.m. Prøv den, hvis du ikke kender den i
> forvejen...

Gruppen har været død længe, har ihvertfald ikke set indlæg de sidste par
måneder

--
Venlig hilsen
Calle.

Fra : Lars Thorborg

Dato : 23-12-08 20:01

Måske er havet omkring Danmark fisket tomt??

Hilsen Lars

Fra : Ole Flemming Jeppese~

Dato : 24-12-08 15:11

Hej Frank

I Hejlsminde syd for Kolding kan du sætte din trailerbåd i vandet hele
året. Det koster 20,00 kr til automaten ved bommen og der er i år
lavet ny rampe så der er virkelig gode faciliteter for trailerbåde.
Jeg aner intet om hvorvidt der er fisk, men der er godt nok mange, som
prøver.

Med venlig hilsen og ønsker om en god jul.

Ole Jeppesen
Hejlsminde

Fra : HHH

Dato : 25-12-08 07:59

,Og i Middelfart på "Sildemarken" bag det gamle værft ved Gammelhavn
er der et udmærket gratis slæbested.
Held og lykke med fiskeriet.
(Der er altid "kunder" til fangsten på havnen op til Nytår.

Godt Nytår.