Bådudstyr i Amsterdam
Fra : Ole Flemming Jeppese~

Dato : 10-12-08 22:53

Hej Nyhedsgruppe.

Er der nogen, som kender en god og billig butik med bådeudstyr i
Amsterdam. Jeg skal på tur med konen i weekenden og vil lige benytte
chancen til at se om der var penge at spare på køb af elektronik til
min båd.

Med venlig hilsen

Ole Jeppesen
(Larsen 28 fra Hejlsminde)

Fra : Ukendt

Dato : 11-12-08 09:29

> [...]
> Amsterdam. Jeg skal på tur med konen i weekenden og vil lige benytte
> chancen til at se om der var penge at spare på køb af elektronik til

Pudsigt - jeg kører til Holland i aften, for at hente min nye båd.
Dog til vestkysten - Binnen Egmond

/karsten

Fra : Leif Langgaard

Dato : 11-12-08 10:55

"Karsten Madsen" <6 på drosselvej i danmark> skrev i en meddelelse

> Pudsigt - jeg kører til Holland i aften, for at hente min nye båd.
> Dog til vestkysten - Binnen Egmond

Hej

Husk tolddokument, og vær sikker på der er betalt EU moms, hvilket
tolddokumentet bekræfter!

Ellers kan det blive dyrt, 25% af købsprisen!

--
Langgaard
www.megapixels.dk

Fra : Ukendt

Dato : 11-12-08 16:31

> Husk tolddokument, og vær sikker på der er betalt EU moms, hvilket
> tolddokumentet bekræfter!
> Ellers kan det blive dyrt, 25% af købsprisen!

Jeps.

Fra : HKN

Dato : 11-12-08 11:07

On 10 Dec., 22:52, Ole Flemming Jeppesen <olejeppe...@SGW09mail.dk>
(slet SGW09) wrote:
> [...]
> Amsterdam. Jeg skal på tur med konen i weekenden og vil lige benytte
> chancen til at se om der var penge at spare på køb af elektronik til

Hej,

Nej, der er ikke noget at spare - har lige været der 2 gange ifm køb
af båd. I tyskland kan du spare (lidt), ellers i England.

Mvh
Henrik

Fra : Ole Flemming Jeppese~

Dato : 11-12-08 20:59

>Hej,

> [...]
Hej Henrik

Nå. Så bruger jeg bare tiden på at kigge på noget andet. Jeg
skal forresten en tur til Sverige til februar. Så vidt jeg kan
se kan jeg spare en del ved at handle ved "Hjertmans" i
Göteborg. Er der nogen på NG, som har erfaringer med at handle
der?

MVH

Ole Jeppesen
(Så er der kun 3 1/2 måned til jeg får søsat min Larsen 28)

Fra : Ukendt

Dato : 11-12-08 21:25

"Ole Flemming Jeppesen (slet FBI86)" <olejeppesen@FBI86mail.dk> skrev i en
meddelelse news:12290259910.631242768025309@dtext.news.tele.dk...

> [...]
>
> MVH
>
> Ole Jeppesen
> (Så er der kun 3 1/2 måned til jeg får søsat min Larsen 28)

Hej Ole,

jeg har handlet både bøger, hardware og dimser i Hjertmans i Råå
(Helsingborg) - fin forretning, fin service - og for nogle varers
vedkommende, rigtigt fine priser.

venlig hilsen

JN

Fra : Harding Larsen

Dato : 11-12-08 21:55

Det kan være at der er en fordel ved at handle hos Hjertmanns
noget tidligere se:

http://www.hjertmans.se/

f.eks. den 11 dec.

Hjertmanns er udmærket og har et bredt sortiment. Vi i
Øresundsområdet handler der en del.

Mvh/Harding

Ole Flemming Jeppesen <olejeppesen@FBI86mail.dk> (slet FBI86)

Fra : HKN

Dato : 11-12-08 14:32

On 11 Dec., 20:59, Ole Flemming Jeppesen <olejeppe...@FBI86mail.dk>
(slet FBI86) wrote:

> Hej Henrik
>
> Nå. Så bruger jeg bare tiden på at kigge på noget andet.

Ja, der er da også en del at kigge på - især om aftenen Men nu har
du jo konen med....

-Henrik