Lombardini 13 Hk
Fra : Boje

Dato : 10-12-08 17:06

Hej.

Har nogen her erfaringer med subject. På papiret er det jo en dejlig, 2 cyl.
fv-kølet dieselsag med lav vægt og vist nok den laveste pris (49000,- m.
sejldrev) på markedet aktuelt.

Spurgt på anden vis: Afspejler prisen kvaliteten?

Boje

Fra : Hans, \" URD\" Cont~

Dato : 11-12-08 20:22

Jeg har ingen erfaring med den, men har hørt fra anden side , at der skulle
være problemer med den.
Hvis jeg skulle vælge ville jeg tage en med en mitsubishi eller kubota blok.
De går begge som små symaskiner.
Det er enten Beta eller Sole.
Hans

Fra : Boje

Dato : 13-12-08 21:10

Hej Hans.

Hvilke problemer drejer det sig om ??? Og hvem/hvilken kilde kan du evt
citere/henvise til?

Mvh
Boje

Fra : Hans, \" URD\" Cont~

Dato : 14-12-08 12:25

Det var vores havnebåd, der var problemer med topstykket.
Hans

Fra : Boje

Dato : 15-12-08 17:27

Hej igen.

OK så. Ved du måske også, hvilken karakter disse problemer havde?

Fra : Hans, \" URD\" Cont~

Dato : 17-12-08 15:58

Det kan jeg ikke huske