Overnatning i Aalborg
Fra : Martin

Dato : 24-12-08 15:06

Hvor overnatter man billigt i Aalborg en eller to nætter for 1 person? Skal
være "enkeltværelse" da jeg snorker meget. Tidligere erfaringer med
vandrerhjem var ingen success. Min erfaring var også, at med campingpas og
betaling af lagen og betræk mv., så løb det op.
Nogen forslag?

Martin

Fra : Kennet og Pernille

Dato : 24-12-08 16:04

"Martin" <martinf6000@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> vandrerhjem var ingen success. Min erfaring var også, at med campingpas og
> betaling af lagen og betræk mv., så løb det op.

www.zleep.dk
eller
Cabinn - men åbner først i november
http://www.cabinn.com/aalborg/aalborg.html

hilsen Pernille

www.pernille-kennet.dk
rundt i hele verden - vil du med?

Fra : søren brix

Dato : 25-12-08 22:58

"Kennet og Pernille" <ikke@nogen.dk> skrev i meddelelsen
> "Martin" <martinf6000@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]

hej Martin

eller denne her hvis det skal være lidt mere centralt
http://www.hotel-aalborg.com/

og måske denne specille en http://www.krogen.dk/indexdk.html

vh

Søren