Off Topic: BANG Rejser
Fra : Ukendt

Dato : 20-12-08 19:31

Hej

Jeg er journalist og forsøger at finde frem til DATOEN for en - tragisk -
begivenhed, som fandt sted omkring 1970.

Det drejer sig om datoen for en alvorlig trafikulykke, hvor Birte(?) Bang,
som dengang var medejer af det nu hedengangne BANG Rejser, blev dræbt sammen
med sin mand.

Hvis nogle skulle vide, hvornår dette fandt sted (ÅRSTAL, MÅNED, men
allerhelst: den nøjagtige DATO), så vil jeg være meget taknemmelig, hvis man
enten vil svare her eller sende mig en mail privat (ole@it.dk). - Hvis man
ønsker at vide mere om baggrunden for undersøgelsen først, kan man også mail
til mig.

Med venlig hilsen

Ole Danielsen

Fra : Bo

Dato : 20-12-08 13:48

Du kan finde det her: http://www.kb.dk/da/index.html

Fra : Armand

Dato : 20-12-08 22:17

Bo skrev:

> Du kan finde det her: http://www.kb.dk/da/index.html

På Det Kongelige Bibliotek!?
Mnjarh :-/

--
Armand.

Fra : Ukendt

Dato : 22-12-08 22:29

....da det lykkedes mig at finde datoen!

Med venlig hilsen

Ole Danielsen

Fra : Armand

Dato : 22-12-08 22:34

OD skrev:
> ...da det lykkedes mig at finde datoen!

Så er der sq alligevel en smule journalist i dig!

--
Armand.