Corralejo på Fuerteventura
Fra : Claus

Dato : 16-12-08 12:04

Hej gruppe.
Vi sidder og kikker på lidt ”varmeferie” i januar. Vi er faldet over
Brisamar, Corralejo på fuerteventura. Er der nogen her i gruppen der
har erfaringer med Brisamar ? Umiddelbart tror jeg ikke deres pool er
opvarmet, hvilket vi gerne vil have. Hvordan er Fuerteventura i
forhold til Gran Canaria ?

MVH
Fam Larsen

Fra : Simon

Dato : 16-12-08 21:27

Claus skrev:
> [...]
> har erfaringer med Brisamar ? Umiddelbart tror jeg ikke deres pool er
> opvarmet, hvilket vi gerne vil have. Hvordan er Fuerteventura i

Hej.
Desværre kender jeg ikke Brisamar.
Vi var i Corralejo 14 dage i januar 2008.
Temperaturerne var ikke noget at prale af.
Kun omkring 20-22 grader om dagen, og 16-17 grader om
aftenen, så på de fleste spisesteder havde man terrassevarmere.
Jeg ved, at det er noget varmere på sydkysten af Gran Canaria
(pourto rico - playa del ingles.) Det er vores erfaring, da vi
har besøgt øerne hvert år siden 1995 om vinteren.
Jeg har lagt nogle billeder fra Fuerteventura på min hjemmeside.

mvh
simon
--
www.erling-simonsen.dk