Malaysia valuta med eller ?
Fra : VHA

Dato : 14-12-08 16:57

Skal til Malaysia i januar, spørgsmålet er om vi skal veksle noget til myr
(ringit) hjemmefra, er der nogen som har svaret, modtages det med tak.

Mvh / EVH

Fra : Jan Tovgaard

Dato : 14-12-08 19:38

> Skal til Malaysia i januar, spørgsmålet er om vi skal veksle noget til
> myr
> (ringit) hjemmefra, er der nogen som har svaret, modtages det med tak.

I kan bare nøjes med at tage Jeres visa dankort med. Der er hæveautomater
overalt i Malaysia.
Held og lykke med rejsen, Malaysia er et meget spændende land at besøge og
MEGET billigt:)
Læs evt. om Malaysia på vores hjemmeside nedenfor:)

--
www.honny.dk - Traveling around the world
Diving in Belize and Thailand, Mursi tribe from Ethiopia, Rafting in the
"VHA" <evinkler@kabelmail.dk.invalid> skrev i en meddelelse

Fra : VHA

Dato : 15-12-08 16:36

"Jan Tovgaard" <ukendt@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> MEGET billigt:)
> Læs evt. om Malaysia på vores hjemmeside nedenfor:)

Det er kedeligt at man ikke kan komme ind på jeres www.honny.dk, har prøvet
flere steder men forgæves.

mvh Ernst

Fra : Bo

Dato : 15-12-08 09:43

On 14 Dec., 17:57, "VHA" <evink...@kabelmail.dk.invalid> wrote:
> Skal til Malaysia i januar, spørgsmålet er om vi skal veksle noget til  myr
> (ringit) hjemmefra, er der nogen som har svaret, modtages det med tak.
>
> Mvh / EVH

Vi har ALTID besøgte lands valuta med hjemmefra, Visakortet bruger
vi også ! vh Bo

Fra : VHA

Dato : 15-12-08 19:20

"Bo" <solfranz47@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Mvh / EVH

Vi har ALTID besøgte lands valuta med hjemmefra, Visakortet bruger

Det plejer vi også at gøre så kan man bruge visakortet hvor det nu er.

Tak

Vh Ernst

Fra : Armand

Dato : 18-12-08 18:56

Bo skrev:

> Vi har ALTID besøgte lands valuta med hjemmefra, Visakortet bruger
> vi også ! vh Bo

Vi tager jævnligt på weekend i Berlin og plejer også at have lidt
kontanter med hjemmefra, udover Visa/Dankortet.
Foranlediget af denne tråd kom jeg dog til at fintænke over
valuta-budgettet:
Jeg kan se på min konto-udskrift at såvel indkøb som hæveautomater
afregnes til "dagspris". På hæve automaterne kommer dertil et gebyr.
Til sammenligning, så koster det også et veksel-gebyr at veksle
hjemmefra egen bank; men til gengæld ligger min sparekasses veksel-kurs
10-15 øre højere for en Euro end hvad jeg har hævet til "on location"
Nu har jeg netop gebyrfri veksling som et kundegode, men hæver jeg
200Euro på stedet balancerer automatens hævegebyr á 30kr med 15-øres
kursforskel - Så der er faktisk ikke noget der taler for at veksle
hjemmefra hvis man har Visa/Dankort

--
Armand.
(der hermed vil ændre valuta-vane)