Hvor - syd for Valencia ?
Fra : Ukendt

Dato : 10-12-08 19:02

Vi har tidl. været nord for Valencia i en lille hyggelig by Torrenostra /
Torreblanca men vil i sommeren 2009 syd for Valencia - da vi denne gang
forventer at flyve til Spanien.

Er der nogen der kan anbefale en hyggelig - ikke for spoleret by.
Forventningen er at det skal være direkte til vandet og der skal være lækker
strand. Afstand til Valencia 0 - 150 km

Vi søger at leje privat så hvis der er nogen der har forslag der - så sig
endelig til. Og er der en der har et rigtig godt forslag til leje af en
bil - så er det også meget velkommen -

mvh
Per

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 10-12-08 23:46

"Per Krabbe / scanboat.com" <pkc snabelA scanboat.com> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Vi søger at leje privat så hvis der er nogen der har forslag der - så sig
> endelig til. Og er der en der har et rigtig godt forslag til leje af en

Kunne Alicante være en mulighed? Eller er den for stor. Jeg har ikke selv
været der, men kender nogen som har en lejlighed der, som de vist lejer ud.
Alicante kan der også flyves direkte til og ofte til rimelige penge.
De vil formentlig også kunne anbefale billige steder at leje bil, da jeg
ved, at de altid selv lejer bil, når de er ned i lejligheden.

Kurt

Fra : Ukendt

Dato : 11-12-08 08:57

> [...]
> De vil formentlig også kunne anbefale billige steder at leje bil, da jeg
> ved, at de altid selv lejer bil, når de er ned i lejligheden.

Narghh - vi ville godt finde et lidt mindre "turistet" sted.

per

Fra : Ukendt

Dato : 11-12-08 14:34

Det med billeje - kunne nu godt være interessant da vi jo måske skal flyve
til Alicante - så lad mig endelig høre noget -

På forhånd tak -

per

Fra : Ole Damgaard

Dato : 11-12-08 09:05

> Er der nogen der kan anbefale en hyggelig - ikke for spoleret by.
> Forventningen er at det skal være direkte til vandet og der skal være lækker
> strand. Afstand til Valencia 0 - 150 km

Kære Per.
Du stiller urimelige krav. Fra Perpignan og til Gibraltar findes der
ikke en by direkte til havet, der ikke er spoleret.
Hvis du vil opleve øgte - uspoleret spansk charme må du bevæge dig
20-30 km. ind i landet - men så er det jo ikke badeferie.
Men syd for Valencia kan jeg da nævne byen Calpe, der faktisk er en
rigtig skøn bade-ferieby med rigtig gode strande. Den er selvfølgelig
osse en ferieby, men modsat Benidorm og andre er den uden diskoliv -
altså en ferieby, hvor de voksne slapper af - selvfølgelig med plads
til børnene osse.
mvh ole

Fra : Ukendt

Dato : 11-12-08 17:16

> [...]
osse en ferieby, men modsat Benidorm og andre er den uden diskoliv -
altså en ferieby, hvor de voksne slapper af - selvfølgelig med plads

Vi har kørt rundt i Spanien - så vi er godt bekendt med hvilken retning vi
skal køre for ikke at opleve det stor turistsus og uspoleret natur.

Men jeg kan anbefale dig - at besøge Torreblanca/Torrenostra nord for
Valencia - der vil du opleve at der findes byer der ikke er spoleret -
endnu.

Calpe er noteret som et bud.

per