Tunesien, jul/nytår
Fra : Kaj Larsen

Dato : 10-12-08 11:27

Hej gruppe

Skal på jule/nytårsferie og er faldet over 14 dage til Tunesien ( ca 9000,-
for 2 personer), i et område 5km fra Sousse (Port el Kantaoui)
Nogen der har erfaringer fra området?? Det primære for os er at komme væk og
genoplade batterierne, og så tage oplevelserne som de kommer.
Vil helst ikke opleve en pendant til Sunny Beach, men her uden for sæsonen
kan man måske få lidt ro for alle andre
Har selv jagtet lidt på nettet, men høre gerne fra jer der har prøvet
stedet.
Alle input negative som positive modtages.
På forhånd tak.

Kaj Larsen

Fra : tina hedeman

Dato : 11-12-08 18:40

hej

vi var i port el kantaoui for 7 år siden. det er et rigtig turist sted og
det er ok. men jeg synes det var dyrt der. jeg kan huske at det ikke var
ret rart at ligge ved stranden da det sandblæste hele tiden. ved ikke om vi
bare var uheldige i den uge vi var afsted i august. men vi lå ved poolen og
tog sol.
hvis i vil på nogle ture på egen hånd så tag til el djem og se colloseum det
var spændende.
hilsen tina