Profi dry-lube ....langtidserfaringer ?
Fra : Michael K.S.

Dato : 26-07-01 13:15

Er der nogen her der kører med Profi Dry-lube kædesmøring og har nogle
langtidserfaringer at dele ud af ?

Jeg er begyndt at bruge det på min racer og sandt at sige er det lidt
af en lettelse at undgå alt det oliesvineri,så hvis det rent faktisk
også smører bare okay og ikke nedsætter kædens levetid væsentligt,så
er det kommet for at blive hos mig....

-M

Fra : origo@earthling.net

Dato : 26-07-01 13:17

"Michael K.S." <MichaelKS@image.dk> wrote in message
> Er der nogen her der kører med Profi Dry-lube kædesmøring og har nogle
> langtidserfaringer at dele ud af ?
Har brugt den i en periode over 10.000km, og den later til å fungere minst
like godt som alt annet. Holdbarheten er god, og så slipper man for alle
problemer med tilsvinet bakhjul.

JS

Fra : Michael K.S.

Dato : 26-07-01 13:26

On Thu, 26 Jul 2001 14:16:53 +0200, <origo@earthling.net> wrote:

>Har brugt den i en periode over 10.000km, og den later til å fungere minst
>like godt som alt annet. Holdbarheten er god, og så slipper man for alle
>problemer med tilsvinet bakhjul.

Finno, vidste godt du brugte det,men ikke helt hvor længe du havde
gjort det...da min endda bliver smurt hver gang jeg har været ude at
køre (sker jo ikke så tit ) ), burde det ikke give nogle problemer
- kun fordele...udmærket.

-M

Fra : Tony

Dato : 26-07-01 22:38

Hej Michael

Hvor køber du det henne?

Tony

Fra : Michael K.S.

Dato : 27-07-01 11:11

On Thu, 26 Jul 2001 23:37:44 +0200, "Tony"
<grundig@SLETMIGpost6.tele.dk> wrote:

>Hej Michael
>
>Hvor køber du det henne?

Jeg købte det hos Hein-Gericke i Flensborg, også Louis har det til DM
29.95 for en stor og DM 18.95 for en lille dåse.Om det kan fås
herhjemme ved jeg faktisk ikke.....

-M

Fra : Thomas Makro

Dato : 27-07-01 17:06

> [...]

>like godt som alt annet. Holdbarheten er god, og så slipper man for alle

Hvad med at lave en lille anmeldelse til DMCN?