DFM logo savnes
Fra : RacingBabe

Dato : 26-07-01 12:54

Der var en der lavede det lille sorte/gule runde logo. Kan en eller anden
venlig sjæl ikke lige maile det til mig???

På forhånd tak.

/ Jeanne, SV650S

Fra : Jens S., Esbjerg

Dato : 26-07-01 21:31

"RacingBabe"
skrev
> Der var en der lavede det lille sorte/gule runde logo. Kan en eller anden
> venlig sjæl ikke lige maile det til mig???
>
> På forhånd tak.
>
> / Jeanne, SV650S
***************************
Når/hvis du får den - eller en eller anden sender - så vil jeg også gerne
have en kopi - please.

Jeg går så småt med planer om at overføre logoet til en af de
stryge-på-tingester man kan få - og så få det over på en t-shirt. Så er man
da sikker på at blive "genkendt" f.eks. på Karoline osv.

Synes faktisk logoet var pænt.

Må meget gerne sendes til jesv@esenet.dk

--

/Jens S., Esbjerg
GSX 600 F & GN 125 - begge med DFM-logo på nr. pladen.

Fra : Bo Thomsen

Dato : 26-07-01 21:51

jeg har et dmc klistermærke og ku selvf. åså
men det er ski da for stort til at sidde på pladen.
kaster folk det blot på kåben så?
Bo Thomsen
vfr750f-g - til salg
bbt@worldonline.dk

Fra : Jens S., Esbjerg

Dato : 27-07-01 06:59

"Bo Thomsen"
skrev
> jeg har et dmc klistermærke og ku selvf. åså
> men det er ski da for stort til at sidde på pladen.
> [...]
********************
DMC / DFM : Jeg kender ikke DMC mærket (kun dk skiltet), men DFM mærket er
et lille logo som Jeanne fik lavet om til et klistermærke med en diameter på
vel ca. 3 cm. Det passer perfekt ned i højre hjørne af nr. pladen og ser
faktisk rigtigt "glad" ud.

DFM logoet symboliserer en vis tilknytning til news:Dk.Fritid.Motorcykel så
man kan kende hinanden .......

--

/Jens S., Esbjerg
GSX 600 F & GN 125 - med DFM logo og DMC - dk skilt på topboksen.

Fra : RacingBabe

Dato : 27-07-01 09:06

> jeg har et dmc klistermærke og ku selvf. åså
> men det er ski da for stort til at sidde på pladen.
> kaster folk det blot på kåben så?
--------------
Det lille logo jeg lavede tidligere på året, skulle have en så lille
størelse at det kunne sidde på pladen.

Ved der er nogen der syntes det var for småt, men det er da muligt at lave
dem større.

/ Jeanne, SV650S

Fra : RacingBabe

Dato : 27-07-01 09:05

> [...]
man
> da sikker på at blive "genkendt" f.eks. på Karoline osv.
Har modtaget logoet.

Grunden er faktisk at jeg er igang med at lave forslag til t-shirts. Er ved
at være klar med det, og sender forslagene til binaer.

Vender tilbage om lidt i en ny tråd.

Ved der er flere der ønsker det lille logo klistermærke.

/ Jeanne

Fra : Armand

Dato : 27-07-01 15:50

RacingBabe <jeanne@fjorback.dk> skrev i en
> Der var en der lavede det lille sorte/gule runde logo. Kan en eller
> anden venlig sjæl ikke lige maile det til mig???

Det var Morten Dahl, der havde designet sagen til/sammen med(?) Mads
Lund!

Han rører sig ikke så meget på gruppen mere, så jeg har tilladt at
videresende dette indlæg til ham privat!

--
Armand.
(hvis indlæg har stået over alt imens at Cybercity fik hul igennem igen)

Fra : Niels S.

Dato : 28-07-01 10:30

Armand skrev

> Det var Morten Dahl, der havde designet sagen til/sammen med(?) Mads
> Lund!

Nope! Du må tænke på CTD/crash mærkerne. Det sort/gule DFM logo blev
opfundet af Dennis Hellan Pedersen.

--
Niels S.
VFR800FI

Fra : Morten Dahl

Dato : 30-07-01 07:31

> Det var Morten Dahl, der havde designet sagen til/sammen med(?) Mads
> Lund!

Nope som Niels også har nævnt var det CTD mærkerne jeg under en
brainstorm/øl session med Mads stod for

> Han rører sig ikke så meget på gruppen mere, så jeg har tilladt at
> videresende dette indlæg til ham privat!

Ingen problem, jeg har også CC: til dig privat.
Nej jeg har desværre måtte skære alt for meget ned på ikke kun DFM men også
alt andet vedr. MC

Denne sæsson er har desværre ikke budt på så meget tid til MC som ønsket, og
nu hvor det ser lysere ud har Suzukien valgt at følge Mads´s 9´r og er gået
CTD style. Ikke noget kønt syn, det eneste positive er at jeg har vundet en
omgang humle på Mads´s regning da min blev takseret højest.. (72Kkr. mod
Mads´s 60).

Men næste sæsson er min 600 fuldt kampklar(og på steroider .

-
Morten Dahl
- GSXR600 i meget amputeret tilstand og ejer med dyrtkøbt erfaring

Fra : Niels S.

Dato : 30-07-01 09:54

Morten Dahl skrev

> - GSXR600 i meget amputeret tilstand og ejer med dyrtkøbt erfaring

Hov! Fortæl! Hvad er der sket?
Kan vi andre spare det dyrtkøbte i din erfaring?

--
Niels S.
VFR800FI

Fra : Morten Dahl

Dato : 30-07-01 11:12

"Niels S." <HondaVFR@krudt.dk> skrev i en meddelelse
> Morten Dahl skrev

> Hov! Fortæl! Hvad er der sket?
> Kan vi andre spare det dyrtkøbte i din erfaring?

Havde bare snotdum dag. Først skyder min kammersjuks CBR1000 en plejlstang
ud igennem blokken med meget høj hastighed ude på larstyndskids mark. Sådan
en fætter er altså ikke lige at give en arm ind til vejle men ind kom
han og vi skilte skidtet ad for at konstatere at det vitterligt var slut for
den motor.

Hen ved 23 tiden indfinder jeg mig på Mcdonalds DTC ved vejle for at indtage
aftensmad lettere forsinket. Og da jeg kort efter midnat(har en ven der
arbejder der så vi sad og snakkede om oplevelsen med cbr´n) kører ud fra
Mcd. parkeringspladsen hen imod rundkørslen 100m væk. Ved ca 50m forsvinder
begge hjul meget pludseligt under mig, hastigheden er ikke ret høj da jeg
ikke "ligger fra land" men bare acc. normalt. Jeg havde ikke en chance for
at redde den og kurer bare hen af asfalten med cyklen forrest.

Jeg ser gnister fra cyklen og i næste sekund rammer den kanstenen inde midt
i rundkørslen med forenden liggende på højre side, den rejser sig og slår en
kolbøtten ind i midten af rundkørslen. Jeg kommer vel 15 m efter cyklen og
rammer kantstenen med højre knæ, og ligesom cyklen slår jeg en kolbøtte ind
i midten, jeg når desværre bare at fange det runde blå skilt under min
saltomotale.

Jeg kom til mig selv samtidig med at min kammerat kom løbende inde fra
biksen. han havde set uheldet.

Nå men jeg fattede ikke et kuk af det hele, havde jo for faen ikke kørt
stærkt. Da politiet dukkede op kunne de konstatere at en lastbil havde spilt
dieselolie på vejen som i forvejen er medtaget af lastbilernes dækslid på
vejen (meget tung trafik på dette sted) tilsammen havde dette givet en
suppedas der ved midnat var usynlig og ligesom brun sæbe at køre i.

Jeg havde gudskelov fuldt læderdres og støvler handsker på. knæet der ramte
rundkørslen fik nogle grimme knubs trods min læderdragts beskyttelse. cyklen
er smadret for over 70Kkr. og jeg fik en uge med benet opad

Min tanke bagefter er at ved så lav en hastighed og med så meget udstyr.
hvordan havde jeg ikke set ud hvis jeg havde haft jeans og en læderjakke på?
det er sku lidt en scary tanke at jeg da ofte bare har kørt sådan hvis jeg
lige skulle noget inde i byen.

Så den dyrtkøbte må være at 40km/t ind i en kantsten gør ondt af HT. med
race læder, med cowboybukser kan den være fatal. Det kommer helt ærligt
bagpå mig hvor ondt det gør at ramme noget.

Nå men det var sådan en dag hvor man bare skulle være kørt hjem og lave
aftensmad istedetfor, men det er jo let at være bagklog.

-
Morten Dahl

Fra : Niels S.

Dato : 30-07-01 12:18

Morten Dahl skrev

> [...]
ind
> i midten, jeg når desværre bare at fange det runde blå skilt under min

AV! (både på sjæl og krop)

> [...]
> vejen (meget tung trafik på dette sted) tilsammen havde dette givet en
> suppedas der ved midnat var usynlig og ligesom brun sæbe at køre i.

Damn. Ligesom på skisportsstederne burde der være preparerings maskiner der
hver aften/nat fejede, spulede og reparerede vores veje. Alt det lort der
ligger og flyder alle vegne er snart ved at være vores fjende nr. 1.

> Så den dyrtkøbte må være at 40km/t ind i en kantsten gør ondt af HT. med
> race læder, med cowboybukser kan den være fatal. Det kommer helt ærligt
> bagpå mig hvor ondt det gør at ramme noget.

Jep. Hvis man blot tænker på hvor ondt det kan gøre at løbe knæet mod et
bordhjørne, så må 40 km/t godt nok gøre avs.

> Nå men det var sådan en dag hvor man bare skulle være kørt hjem og lave
> aftensmad istedetfor, men det er jo let at være bagklog.

Tjaa, men sådan er der jo så meget. Rart at høre at der trods alt ikke skete
mere med dig selv. Sjælen heler hurtigt, kroppen tager ofte lidt længere
mens rygraden er blevet en oplevelse rigere.

God bedring

Medfølende hilsener
--
Niels S.