Motorola chips !?
Fra : tom dissing

Dato : 26-07-01 13:18

Er der nogle her i gruppen der ved noget om Motorola Chips..
Jeg mener der sidder 7410 eller er det 7400 chips som vi kender som G4
chips.
Er der nogle der kender de Motorola 8240 og 56362 chipsene der ( bla. bruges
til musik )
TC Works har lige frigivet et kort (Powercore) med disse chips på.
Motorola selv er ikke selv særligt villige til at fortælle noget om deres
chips !? På deres co.jp sider
Tom

Fra : Jakob Bock

Dato : 26-07-01 14:31

> Motorola selv er ikke selv særligt villige til at fortælle noget om deres
> chips !? På deres co.jp sider

Prøv evt. deres produktsider:

http://e-www.motorola.com/webapp/sps/library/prod_lib.jsp

Fra : Asbjørn Måstrup Kris~

Dato : 26-07-01 17:16

Motorola er Amerikansk, så
..com sider er nok mere informative.

Med venlig hilsen
Asbjørn Måstrup Kristensen

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 26-07-01 16:21

tom dissing <tom@mir.dk> wrote:

> Er der nogle her i gruppen der ved noget om Motorola Chips..
> Jeg mener der sidder 7410 eller er det 7400 chips som vi kender som G4
> chips.

7400: alle 100HMz G4 og Cube
7410: PB G4, PM G4 466 & 533
7450: PM G4 667, 733, 866 og 800, den nye 733 har ikke L3 cache

> Er der nogle der kender de Motorola 8240 og 56362 chipsene der ( bla. bruges
> til musik )

Kender dem ikke, mon ikke det er DSP chips?

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen

Juhu, jeg har endelig fået en bolig))))