jul
Fra : Per H

Dato : 23-12-08 08:39

God jul og godt nytår til alle, herinde.

per

Fra : Martin Petersen

Dato : 23-12-08 10:19

"Per H" <tramanden@gmail.com> skrev i meddelelsen
> God jul og godt nytår til alle, herinde.

I lige måde Per. Og til alle andre selvf. :)

- Martin

Fra : Grethe Hoff

Dato : 23-12-08 13:10

"Per H" <tramanden@gmail.com> skrev i en meddelelse
> God jul og godt nytår til alle, herinde.
> --
>
> Mvh
>
> per

Takk skal du ha og det samme til deg og alle andre her!

--
Grethe
deilig å være norsk i DK

Fra : Tove Krieger

Dato : 23-12-08 15:37

In news:fc51l494726je0tpgnth7t7a4u5mtsf73r@4ax.com,
Per H <tramanden@gmail.com> typed:

> God jul og godt nytår til alle, herinde.

Det samme til dig og din familie, og alle jer andre i gruppen.

Håber I får en dejlig og hyggelig juleaften.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 23-12-08 20:33

Per H wrote:
> God jul og godt nytår til alle, herinde.

Ditto

Erik Ginnerskov

Fra : Nygaard \(4330\)

Dato : 23-12-08 22:35

Per H wrote:
> God jul og godt nytår til alle, herinde.

Likewise,

/tue

Fra : Lars Peter Larsen

Dato : 24-12-08 10:07

Per H wrote:
> God jul og godt nytår til alle, herinde.

I lige måde
- og til alle der skriver her i gruppen vil jeg sige tak for den
inspiration der fylder mange af indlæggene.
Lad det bare fortsætte med uformindsket styrke i 2009

Med venlig hilsen
Lars & Petra