Farvet toilet.. ?
Fra : KF

Dato : 20-12-08 16:43

Hej

Er der nogle bud på hvor (om) man kan finde et toilet som IKKE er hvidt.
Før kunne man købe dem i flere farver.

Det jeg leder efter er en musegråt toilet. Det virker umuligt at finde.

mvh Kim

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 20-12-08 22:18

KF skrev:
> [...]
> Før kunne man købe dem i flere farver.
>
> Det jeg leder efter er en musegråt toilet. Det virker umuligt at finde.

Ifö Sign fås også i sandfarvet. Kan det ikke kaldes musegråt? Men ellers
er det nok småt med kulør på den del af tilværelsen.

--
Niels

Fra : Nielsen

Dato : 20-12-08 22:22

> Ifö Sign fås også i sandfarvet. Kan det ikke kaldes musegråt? Men ellers
> er det nok småt med kulør på den del af tilværelsen.

Nåå. Flere offentlige toiletter er da ellers brune indvendige

/Ths

Fra : Tina.

Dato : 21-12-08 23:41

"Nielsen" <ths@invalid.dk> skrev i en meddelelse

> Nåå. Flere offentlige toiletter er da ellers brune indvendige

Og private.... En del mennesker tror, toilettet gør sig selv rent, ligesom
da de boede hjemme ved moar. ;)

Tina

Fra : Max

Dato : 20-12-08 22:32

Hej Kim

> Det jeg leder efter er en musegråt toilet. Det virker umuligt at
> finde.

Prøv at give dem her et ring, de har vidst et lager af sanitet
i mærkelige farver

http://www.horsensjern.dk

--
Mvh Max

Fra : KF

Dato : 21-12-08 19:04

"Max" skrev:...
> Prøv at give dem her et ring, de har vidst et lager af sanitet
> i mærkelige farver
> http://www.horsensjern.dk
> --
> Mvh Max