tønde til at samle regnvand op i ?
Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 18-12-08 22:04

jeg har tænkt mig jeg skal have sådan en sag - er der nogen der ved
hvor man for den fra den skal gerne være på en 5-600 Liter

--
MvH Bo M Mogensen
Some wish beer was rain , but it aint ( stephen king )

Fra : Max

Dato : 18-12-08 22:13

Hej Bo

http://www.horsens-emballage.dk/

--
Mvh Max

Fra : Lars Peter Larsen

Dato : 18-12-08 22:16

Bo M. Mogensen wrote:
> jeg har tænkt mig jeg skal have sådan en sag - er der nogen der ved
> hvor man for den fra den skal gerne være på en 5-600 Liter

Kan sådan een bruges?
http://www.jer.dk/side2.html

/Lars

Fra : Carsten

Dato : 19-12-08 08:59

"Bo M. Mogensen" <usnet1@gmail.com> skrev i en meddelelse
> jeg har tænkt mig jeg skal have sådan en sag - er der nogen der ved
> hvor man for den fra den skal gerne være på en 5-600 Liter

hvis den skal være lidt pænere end en palletank (men så også noget dyrere):

http://nettorvet.dk/show_product.aspx?dept_id=737&pf_id=6065576

Carsten

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 19-12-08 10:26

On Fri, 19 Dec 2008 08:59:12 +0100, "Carsten" <carsten@noexists.dk>
wrote:

Hej Carsten

>http://nettorvet.dk/show_product.aspx?dept_id=737&pf_id=6065576

ja det er en fin løsning - men det vare lidt før der er huld i
budgettet til sådan en jeg tænkte mere på noget der ligner en
rund tønde ...gerne i plast ... ja jeg skal faktisk også bruge en i
stål til at brænde have affald af med mm.

Fra : Carsten Keller

Dato : 22-12-08 12:57

"Bo M. Mogensen" <usnet1@gmail.com> wrote in message

> [...]
> rund tønde ...gerne i plast ... ja jeg skal faktisk også bruge en i
> stål til at brænde have affald af med mm.

Er det ikke bare almindelige regnvandstønder du skal have så? De koster en
100-kroneseddel og du kan bare sætte 3 ved siden af hinanden hvis du har
brug for mere kapacitet. Alternativt gemme de 2 af dem af vejen lidt væk fra
nedløbet, på den måde bundfælder du det meste af snasket i den første tønde
og får knap så mange lugtgener når du vander.

Keller