Filter til AEG tørretumbler ?
Fra : Jan Vestergaard

Dato : 15-12-08 22:23

Hej !

Vi har en AEG/Electrolux 59800 tørretubler

Der sidder tre filtre i - to omkring døren af metal - de er vist rimelig
solide.

I soklen sidder der et firkantet filter af noget stof/filter materiale -
det er ved at gå i stykker.

Det er omkring 15x20 cm - men det kunne være genialt at købe det i
metermål og og så selv klippe det til ?

Jeg har en mistanke om at det koster en formue for et originalt - er der
nogle der har et bud på, hvor det kan købes billigt ?

På forhånd tak for tippet

jan

Fra : Mads

Dato : 15-12-08 23:33

On Mon, 15 Dec 2008 22:22:38 +0100, "Jan Vestergaard"
<jan@jve.invalid> wrote:

>Jeg har en mistanke om at det koster en formue for et originalt - er der
>nogle der har et bud på, hvor det kan købes billigt ?

Det behøver ikke koste alverden. Der er flere webshops der
sælger den slags reservede.
F.eks. denne : http://www.skiftselv.dk/

Men ellers prøv at skrive : hvidevare reservedele
i Google. Så skal du bare se.

Jeg har selv købt et filter til min tørretumbler på den måde
og fik det til en fjerdedel af det den lokale hvidevarebiks
ville have for det.

mvh Mads

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 16-12-08 17:07

"Mads" skrev i en meddelelse
> F.eks. denne : http://www.skiftselv.dk/

De har det ikke lige på siden, men jeg prøver at sende dem en mail.

Tak for tippet

Jan