solenergi import fra Tysland
Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 15-12-08 18:42

jeg ved ikke om det er den rigtige gruppe men jeg prøver afligvel
jeg har lige ringet på nogen sol paneller for lige knap 40 000 kr.
for jeg 10 kwm sol paneler der giver for ca 2200 kr strøm om året
godt nok bilder jeg mig ind at være energi bevidst meeeeeen
det hænger jo ikke sammen ....

er der nogen der kender til et sted i tyskland hvor ( man så vidt jeg
ved ) kan få dem en del billiger ...

hvis du har erfarringer links så vil jeg være tannemelig

--
MvH Bo M Mogensen
Some wish beer was rain , but it aint ( stephen king )

Fra : Jakob M

Dato : 15-12-08 18:45

"> hvis du har erfarringer links så vil jeg være tannemelig

Aner det ikke, men prøv news:dk.teknik.energi

Mvh
Jakob