Blækpatroner men hvilken NG ?
Fra : Steffen

Dato : 08-12-08 22:47

...men mit spørgmål er hvor det er nemmest og billigst at få blækpatronerne

hp c6657a Tricolor
hp c6656a Black

Kan man refill?

Fra : Max

Dato : 08-12-08 22:03

Hej Steffen

> ..men mit spørgmål er hvor det er nemmest og billigst at få
> blækpatronerne

Prøv at spørge i dk.edb.hardware , der diskuteres det ofte.

--
Mvh Max

Fra : Armand

Dato : 08-12-08 23:12

Steffen skrev:
> ..men mit spørgmål er hvor det er nemmest og billigst at få blækpatronerne
>
> hp c6657a Tricolor
> hp c6656a Black

Ebay!

--
Armand.
(5 sæt (=20stk.) til sin Brother for 200,-kr incl. forsendelse)

Fra : Carsten Finn Rasmuss~

Dato : 09-12-08 14:14

http://www.google.dk/search?hl=da&q=c6657a&btnG=Google-s%C3%B8gning&meta=lr%3Dlang_da

--
Carsten (3600)
gunstig lejlighed... www.st-roerbaek.dk www.kokkeriet.info

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 09-12-08 17:56

"Steffen" skrev i en meddelelse
> ..men mit spørgmål er hvor det er nemmest og billigst at få
> blækpatronerne

Øhhh - hvad har det ´med hus og have at gøre ?

Det var da nok den mest forkerte gruppe overhovedet ;-(

Spørgsmål om hvilken gruppe der er den rigtige hører til i:

News:dk.velkommen

Spørgsmål om printerpatroner hører til i

News:dk.edb.hardware

- du kan læse om grupperne og deres brug på

www.usenet.dk

Fut er sat til dk.admin.netikette

Jan