Lynlåse
Fra : Werner Hansen

Dato : 08-12-08 14:25

Jeg tillader at stille følgende spørgsmål i denne gruppe, som før har
hjulpet mig på fremragende vis.
Kender I en person, som vil skifte et par lynlåse i noget ellers ganske
udmærket arbejdstøj?
( skal bo i Silkeborg eller omegn )
vh
Werner

Fra : Mikkel Mikkelsen

Dato : 08-12-08 16:29

On Mon, 8 Dec 2008 14:24:51 +0100, Werner Hansen wrote:

> [...]
> hjulpet mig på fremragende vis.
> Kender I en person, som vil skifte et par lynlåse i noget ellers ganske

Apropos lynlåse:

Jeg var engang på ferie i Italien. I parken var der om aftenen en lystig
lyd af cikader ... troede jeg. En lokal korrigerede imidlertid:

"Cikader? Nej, det er lynlåse"!
--
/ Mikkel

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 08-12-08 16:32

On Mon, 8 Dec 2008 14:24:51 +0100, "Werner Hansen" <werner@x.dk> wrote:

> [...]
>hjulpet mig på fremragende vis.
>Kender I en person, som vil skifte et par lynlåse i noget ellers ganske
Kig efter en lille kineserforretning med tøj, de laver alt.
mvh Ebbe

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 08-12-08 19:46

"Werner Hansen" <werner@x.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg tillader at stille følgende spørgsmål i denne gruppe, som før har
> hjulpet mig på fremragende vis.
> Kender I en person, som vil skifte et par lynlåse i noget ellers ganske
> udmærket arbejdstøj?

Nej, men du kan sikkert reparere dem ved at klemme dem lidt sammen med en
polygriptang ell. lig., og smøre med stearin.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Mads

Dato : 08-12-08 20:02

wrote:

> [...]
>hjulpet mig på fremragende vis.
>Kender I en person, som vil skifte et par lynlåse i noget ellers ganske

Find en asiatisk systue. De plejer at være både billige
og hurtige. Der er sikkert adskillige i Silkeborg.