Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
mere video snak
Fra : ;o\)-max-

Dato : 17-12-08 15:20

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 17-12-08 16:40

On 2008-12-17 15:20:15 +0100, ";o\)-max-" <max@bamarzone.dk> said:

> http://vimeo.com/2437826
> -max-

Øv... vimeo.com er et skod site...

Niels Riis Ebbesen
Valkyries Plads 1 - DK-3650 Ølstykke - Danmark
www.niels-ebbesen.net - www.photo-gallery.dk

Fra : Søren Friberg

Dato : 17-12-08 16:46

Niels Riis Ebbesen skrev:

> Øv... vimeo.com er et skod site...

Noget du har lyst til at uddybe, for her virker det udmærket?

--
Kh Søren Friberg,
http://fotofriberg.dk - http://www.slagskygger.dk -

Fra : Anders Houmark

Dato : 17-12-08 20:44

"-max-" <max@bamarzone.dk> skrev i en meddelelse
> http://vimeo.com/2437826
> -max-

Dejligt lille musikstykke

Jeg synes at 35mm filmen ser bedst ud. Red kameraet og D90 bryder jeg mig
mindst om. Synes farverne er kedelige og støjen i baggrunden er kedelig, og
skarpheden er kedelig. Red's så meget soft ud.

Hvad synes du Max?

Mvh Anders

Fra : ;o\)-max-

Dato : 18-12-08 00:40

"Anders Houmark

> [...]

> Synes farverne er kedelige og støjen i baggrunden er kedelig, og skarpheden er kedelig.

Filmen er klart flottest - tror jeg De andre stor sensor ting
er vel en smags sag og kun toppen af isbjerget, som de herrer
også er inde på, handler det også om feksibilitet og handling.
Der er eksempler nok af RED film rundt omkring, og de ser
da helt flotte ud.. -max-