Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
CS3 - baggrunde. Newbie spørgsmål.
Fra : Jens

Dato : 14-12-08 16:49

Hej

Jeg er relativ ny i dette. Ikke mindst med CS3, og man må sige Adobe har
valgt brugergrænseflade-valgmuligheder der er helt deres egen

Well, jeg er dog blevet en haj til at lave udsnit af billeder. Typisk
personer. Dem kunne jeg så godt tænke mig at placere på en baggrund, der er
som de baggrunde man anvender når man går til professionel fotograf.
Lærrederne de trækker ned fra loftet - i ved. Dem må man da kunne downloade
i høj opløsning eller lave selv.

1) Findes der et sted hvor man kan downloade forskellige slags
fotografbaggrunde til anvendelse i CS?
Gerne i høj opløsning svarende til mit 10mpix kamera (A100)? (Ikke de her
200x200 pixels tiles).

2) Eller laver man blot disse selv i CS - hvis man er mere trænet end jeg

Gerne med _udførlige_ step.

Thanx
Jens