Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Printede dias
Fra : per.corell@privat.dk

Dato : 11-12-08 04:06

Hej.
Det er nok nemmere og billigere end jeg går ud og køber noget overhead
folio og lægger det i min sort hvide laser printer at spørge her
først ; -- kan man det. Kan man printe med en laser printer på
overhead folie eller lignende, og på den måde printe dias ? Jeg skal
kun bruge S/H Jeg har prøvet med en inkjet og det blev noget
udflydende samtidigt med at det blev ret skrøbeligt. Jeg taler om
storformat ikke almindelig 35 mm.

Tak.

P.C.
www.ArtWanted.com/PC

Fra : ;o\)-max-

Dato : 11-12-08 12:11

<per.corell@privat.dk
[...]

Der findes special folie til din ink printer -
lad være med at stikke folie i din lazer printer,
tjek med leverandøren - inden du foretager
dig noget - -max-

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 11-12-08 12:52

per.corell@privat.dk skrev:
> [...]
> kun bruge S/H Jeg har prøvet med en inkjet og det blev noget
> udflydende samtidigt med at det blev ret skrøbeligt. Jeg taler om

Der findes OH-film til både blæk og laser. Du skal bare købe den rigtige
slags.

--
Niels