Racekatte i Tyskland?
Fra : Gainsbourg

Dato : 26-12-08 23:21

Nu har jeg googlet og googlet uden at finde det. Er der nogen der kender et
katteforum i Tyskland hvor man kan søge efter killinger og hankatte til
parring? Noget tilsvarende hvad www.bb-klubben.dk er i Danmark for Briter og
Burmesere, men bare i Tyskland?

Med venlig hilsen
Gainsbourg

P.S. Er primært interesseret i British Shorthair / Britisch Kurzhaar

Fra : battlefields

Dato : 27-12-08 14:01

"Gainsbourg" <FJERNDETTEGainsbourg.ng@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
et
> katteforum i Tyskland hvor man kan søge efter killinger og hankatte til

Hej

Hvis du kigger på 1. Dekzv´s hjemmeside http://www.dekzv.de/ under
Interessen gemeinschaften findes der flere specialklubber. Desværre ser det
ikke ud til at den for Burmesere virker, men her er adressen til briternes
hjemmeside:
www.cat-news.de

Hilsen Vibeke
www.battlefields.dk

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 29-12-08 14:51

battlefields wrote:
> [...]
> Interessen gemeinschaften findes der flere specialklubber. Desværre
> ser det ikke ud til at den for Burmesere virker, men her er adressen

Den tyske burmeser klub hjemmeside har desværre ikke virket i mange år.

M.v.h
Niels