Att. Benny :-)
Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 25-12-08 16:51

Hej Benny

Tusind tak for billederne (af Blackie som lille) - har lige siddet og nydt
dem!

http://www.zofiaoghans.dk/be.JPG/be-full;init:.JPG

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : perpedel@gmail.com

Dato : 25-12-08 13:40

On 25 Dec., 16:50, "Hans Paulin \(6310\)" <m...@privacy.net> wrote:
> Hej Benny
>
> Tusind tak for billederne (af Blackie som lille) - har lige siddet og nydt
> [...]

Hej

Jeg kan bare ikke klare sådan nogen billeder - jeg bliver fuldstændig
skruk ) Hvor var han da bare lækker, men det er alle hundehvalpe
jo - og langt de fleste dyrebørn, når nu jeg tænker efter

Hilsen Jytte M

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 26-12-08 00:54

perpedel@gmail.com skrev:

> Jeg kan bare ikke klare sådan nogen billeder - jeg bliver fuldstændig
> skruk )

Hæ hæ LOL

> Hvor var han da bare lækker, men det er alle hundehvalpe
> jo - og langt de fleste dyrebørn, når nu jeg tænker efter

Han er stadig dejlig
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Ivan Madsen

Dato : 25-12-08 22:03

On Thu, 25 Dec 2008 16:50:59 +0100, "Hans Paulin \(6310\)"
<me@privacy.net> wrote:

>Hej Benny
>
>Tusind tak for billederne (af Blackie som lille) - har lige siddet og nydt
>dem!
>
>http://www.zofiaoghans.dk/be.JPG/be-full;init:.JPG

Sådan nogle tingester er grimme og burde forbydes ved lov ) Hver
gang vi kommer daffende for at være ringpersonale er der altid et par
hvalpe - og vi har svært ved at komme forbi dem. Så er det sådan set
ligegyldigt om det er en schæfer, en terrier, en OES eller ??? De er
bare så "krammebare" ) Man skal bare huske at de små søde på et
tidspunkt bliver voksne - vi har 100 gange så meget (vægtmæssigt) som
vi fik i februar pt )

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 26-12-08 00:52

Ivan Madsen skrev:

> Sådan nogle tingester er grimme og burde forbydes ved lov )

Hæ hæ

> [...]
> bare så "krammebare" ) Man skal bare huske at de små søde på et
> tidspunkt bliver voksne - vi har 100 gange så meget (vægtmæssigt) som

Blackie har taget fire kg. på siden vi fik ham - men da var han så osse
næsten to år

Men han er stadig nuser
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Benny Mortensen

Dato : 26-12-08 12:40

> Hej Benny
>
> Tusind tak for billederne (af Blackie som lille) - har lige siddet og nydt
> [...]

Hej Hans & Zofia

Ja er han ikke skøn, når han er smurt ind i A 38 ???? )

M.V.H....Benny & Ulla...
Jeg var nødt til at skrive hende på, hun står og lurer

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 26-12-08 16:43

Benny Mortensen skrev:

> Jeg var nødt til at skrive hende på, hun står og lurer

Så pyt da

Hils
Hans
www.zofiaoghans.dk